Misschien dat jullie dit al lang kende, ik niet. Ik heb een voedingsarmband besteld, een zogenaamde Milkband en ik ben er echt super enthausiast over! Ik vergat telkens hoe laat ik nou had gevoed en welke kant en nu kan ik dit nooit meer vergeten en hoef ik niet meer overal een briefje en een pen mee naartoe te slepen (die ik dan weer kwijt raakte) dus als tip voor (aankomende) BV moeders, de Milkband! http://www.youtube.com/watch?v=XcNDKPmNBAc&feature=player_embedded
ik had zo'n band niet nodig. Voedde echt op verzoek en met even voelen wist ik meteen aan welke kant ik was gebleven. Maar sowieso wel een leuk idee. Ook als herinnering. Ik geef nu een jaar geen bv meer maar vond het zo leuk! Iets tastbaars had ik wel leuk gevonden als herinnering ( behalve dan mijn peutertje!!)
Ik voedde (en voed) ook op verzoek, en inderdaad met voelen wist ik meteen welke borst aan de beurt was .
Leuk! Ik frunnik nu met een stom lintje aan mijn bh (=onhandig) dus ik heb er meteen 1 besteld (roze natuurlijk )
ik voed op zich wel op verzoek maar omdat ze in het begin slecht groeide mag er niet te lang tussen zitte... en ik voel het helaas niet aan mn borsten. Daarbij staat het gewoon super cool! ook leuk als cadeautje
Ik voed overigens ook op verzoek maar voel niet altijd welke borst ik aan moet leggen (ze krijgt beide aangeboden en drinkt vaak uit beide even veel).
Ik heb zoogkompressen nodig en ik doe dan gewoon 1 zoogkompres aan de kant waar ik niet hoef te voeden. Die moet dan de melk opvangen die toeschiet als ik voed. Omdat ik voorgevormde beha's heb, zie je die (gelukkig) niet zitten.
Ja op zich mannieren zat om het te onhouden hoor, maar als je zon gaoot bent als ik is zn bandje super handig hihi
Leuk. Bij de eerste weet ik nog wel dat ik het meestal wel aan mijn borsten voelde, maar een geheugensteuntje is wel makkelijk. Weer iets minder om aan te denken, haha. Zijn ze ook bij een winkel te koop?
of ze bij een winkel te koop zijn weet ik niet, Prenatal heeft ze zowiezo niet (had ik al gevraagd) ik heb m via www.babyexpres.nl besteld, daar betaal je op dit moment geen verzendkosten voor de milkbands dus voor 6,95 heb je m al.
leuk he zo een armband ik denk niet dat het echt nodig is dat je het wel aanvoelt maar ik wil er ook eentje alleen ga voor deze zie link vind ik mooier en ook gewoon leuk als normale armband Voedingsarmband Beautiful Black
Ik heb zelf wel eens een voedingsarmband gemaakt (maak sieraden als hobby). Dan krijg je nog een leuker sieraad dan gewoon zo'n plastic bandje. Ik hang er een bedeltje aan waarmee je de laatste voedingstijd kan markeren. Door hem links of rechts te dragen weet je welke kant je als laatste gevoed hebt.
Ik had altijd gewoon een leuke kralenarmband om. Tijd maakte me niet uit want voed gewoon volledig op verzoek. Maar wisselde bij elke voeding even van arm met de armband. Nu weet ik het uit mijn hoofd omdat we nog maar 3 voedingen hebben.
Oh bij een tweede moet ik echt zo'n ding hebben. Ik voelde het ook niet aan mijn borsten, en vergat het ook heeeel vaak. Op een gegeven moment ook een armbandje, maar dan vergat ik hem weer om te draaien, dus dan moest ik terug rekenen hoevaak ik hem vergeten was om te draaien... Pffff... Ik ga er zeker eentje vragen als kraamcadeautje!
ik had er ook eentje, echt superfijn.. Ik was net na mijn bevalling vaak de kluts kwijt dus vond het wel fijn om een geheugensteuntje te hebben..
hier hetzelfde.... MAAR ik deed hem aan de arm, waar ik volgende voeding moest beginnen.... (dit omdat hij een keer 1 borst dronk, dan toch slokje ook uit andere... ) iemand schreef over aanvoelen.... is soms moelijk hoor... want een borst is ooit wel eens "luier".... als de andere... en dan voel je het verschil niet meer....