winter en herfst Help

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jaimy en remco, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    haj meiden ik heb een vraag de herfst en winter kom er weer we wonen op een boven hoek huis en is in de winter en herfst vrij koud, hij slaap al een hele tijd niet meer in een trappelzak en gewoon in een pjama, en dat vind iej fijn kan ik gewoon vrij bewegen, nouh is mijn probleem dat iej niet onder zijn dekentjes slaapd die trapt iej weg en snap iej gewoon niet. Maja nu kom de winter had van de week een trappelzak gekocht en aangedaan nou dat werd 3 keer niks omdat iej zich nie goed kan bewegen niet kan staan als iej wakker is en vond helemaal niks maja hij slaap ook zonder dekens wat moet ik dan.? zo trappelzak is zo groot in maat 80 t-m 92. ik weet nou nie wat ik moe doen...Help...

Mijn zoontje i trouwens bijna 11 maanden

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik denk hem proberen toch te laten wennen aan de trappelzak. Je hebt weinig keus; anders wordt hij wakker van de kou. Kost denk ik even een strijd. Aan de andere kant is ie nog vrij jong; hij went er heus wel weer aan.

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    Ik zou ook laten wennen aan de slaapzak. En staan leert hij vanzelf met die zak denk ik, demi staat tenminste altijd gewoon op met haar trappelzak aan (ze klimt er overigens ook gewoon mee uit haar bed).

Deel Deze Pagina