Van mijn ouders tripp trapp met alle toebehoren , en van mijn schoonouders de bugaboo met alles erop en eraan . Liefs Edith Mama van mees*
Mijn ouders: De hele slaapkamer de box met overtrek en hemel en bijhorend mobiel en heel veel kleren van merken als Mc Gregor, hilfiger, river woods, D&G, ... een spaarrekening waar mijn ouders en schoonouders elke maand 100 euro op storten. Mijn schoonouders: De gehele kinderwagen met draagmand, buggy, parasol De eetstoel de verzorgingstafel + de bijhorende manden en hun overtrek Ik ben echt heerlijk verwend!!
Met mijn schoonmoeder hebben we niet zo goed contact en die heeft ook geen cent te makken, dus daarvan hebben we voor de oudste een paar kleine (kringloop)cadeautjes gehad. De jongste heeft ze nog niet gezien. Van mijn vader (mijn moeder is overleden) hebben we voor allebei een klein cadeautje (spaarpot voor de oudste, muziekbeest voor de jongste) gehad. EN hij spaart tot hun 18e elke maand een bedrag, en met hun verjaardagen nog een extra bedrag, zodat ze tegen die tijd een dikke spaarrekening hebben. Dus voor 'nu' hebben we misschien niet zo veel gehad, maar voor de toekomst juist heel veel.
van mijn ouders: Gehele Kinderkamer kleertjes, nieuwe wasmachine mijn schoonouders: tijdens de zwangerschap niks geen contact, na de geboorte : - zilveren spaarpot met daarin een bedrag. - knuffel - zilveren muziekdoos..
Ouders Kinderwagen en maxi cosi, kleertjes, schoentjes petjes ben vast het een en ander vergeten Schoonouders Babykamer meubeltjes en paar kleertjes
Van mijn ouders: 1000 euro voor de spaarrekening van Jason diverse merkkleertjes kraammand met veel leuke spulletjes badstandaard en badje Van zijn ouders: een paar speelgoedjes 500 euro niet over te klagen dus
Van mijn ouders een kinderwagen Mura 4 met alles erop en eraan.....van mijn schoonmoeder een box met boxkleed erbij En kleertjes van beide
van mijn ouders: leuke kleertjes en spulletjes van mijn schoonouders: niks helemaal niks nog.. maar eigenlijk ben ik er wel blij om want ze hebben naar mijn mening helemaal geen smaak ben benieuwd waar ze mee aan komen zetten bij de geboorte hahah
Zeker niet te klagen,er is natuurlijk altijd een betere band met eigen ouders dan schoonouders(zijn ouders)Bij ons was t ff anders,ouders hebben t niet breed,dus veel liefde is ook belangrijk.
Even denken... 1e zwangerschap - tijdens de zwangerschap: Mijn ouders: maxi cosi mura Zijn ouders: complete babykamer 1e zwangerschap - na de bevalling: Mijn ouders en zijn ouders: een geldbedrag op de spaarrekening 2e zwangerschap - tijdens de zwangerschap: Mijn ouders: groot deel van de Bugaboo Donkey Zijn ouders: peuterbedje voor onze dochter
Wij hebben van mijn moeder de maxi cosi gehad. Daarnaast heeft ze af en toe een pakje of iets van kleding gekocht. En een speelkleed hebben we gehad van nijntje. Van mijn schoonouders hebben we de wandelwagen gekregen en ook zij hebben iedere keer dat we ze zien een kleinigheidje, zoals een knuffeltje of iets van speelgoed of verzorgingsspulletjes. Ik ga er vanuit dat we na de geboorte niets meer krijgen, hebben namelijk al genoeg gehad denk ik zo! Misschien vinden ze het nog wel leuk om met een setje kleding aan te komen, omdat ze nog niet weten wat het geslacht is nu.
Bij de eerste (dood geboren met 21 weken): vader en stiefmoeder: via mijn moeder de opmerking dat we het zelf moesten doen, anders leerden we het nooit :x. Ook geen interesse. moeder: een rompertje zus: niets, ook geen interesse. schoonfamilie: rammelaar, maar die hebben bijna geen geld. En nee, mijn ouders hadden nog geen kleinkinderen. En ja, mijn familie heeft geld te besteden. Bij de tweede, inmiddels contact met mijn familie verbroken vanwege lompheid en miskennen van onze eerste: mijn familie: dus niets schoonouders: babyvestje en kruikenzak schoonzus: die was losgegaan bij de uitverkoop van de C&A, kleding dus . Persoonlijk denk ik dat je van je familie geen groter geschenk kan krijgen dan het gevoel dat je kleine uk welkom is in de familie.
van mijn ouders heb ik de babykamer gekregen + wat spullen voor de babyuitzet en strax als ik bevallen ben krijg ik nog een gouden ring van mijn moeder. Owja en gordijnen voor de babykamer Van schoonouders heb ik wat kleertjes en zelf gebreide truitjes gekregen en owja gordijnen voor onze huiskamer
niet veel van mijn schoonouders bij de eerste een luieremmer en van mijn ouders flessensteri. bij de 2e kleren
mijn ouders: voor de bevalling kinderkamer (ledikant, commode en kledingkast) tussendoor veel setjes kleding, na bevalling setje kleding schoonouders: vroegen met 39 weken of we mee gingen shoppen nou dacht het niet, mochten voor 100 euro dingen uitzoeken en we hadden dingen via internet uitgezocht komen ze met hele andere dingen aan want ja vonden ze mooier. nu zwanger van nr 2: me ouders al diverse kledingsetjes schoonouders nog niks
Mijn ouders: wipstoeltje en kleertjes (1) en een combimagnetron en speelgoed (2) - ouders zijn gescheiden. Schoonouders: wonen in het buitenland, maar ze hebben ons heel veel liefde gegeven en ik heb mn schoonmoeder verschillende keren advies gevraagd. Toen we daarheen gingen was zoonlief al een maand of 5, toen hebben we veel kleertjes en schoentjes gekregen en nog veeeeel meer liefde. Niets te klagen dus.
1e kindje: schoonouders: gehaakt schilderijtje + gedicht + spaarpot +en een videocamera moeder: de volledige babykamer + linnengoed grootmoeder: 1.000 op rekening baby 2e kindje: schoonouders: gehaakt schilderijtje + gedicht + spaarpot + nieuwe kinderwagen (Bugaboo +) moeder: Tripp Trapp + zandbak + geld voor camera grootmoeder: zie eerste kind daarnaast krijgen we regelmatig kleding, donaties voor de spaarpot en mijn moeder koopt de eerste paar jaar de 'wielen' (loopfiets, fietsjes etc)
1e kind Ouders: luiertaart met 10 kleine kadootjes Schoonouders: Box 2e kind: Ouders: woezel en pip speelbal Schoonouders: besteksetje en 1 setje kleding 3e kind: Mijn ouders: Niets Schoonouders: activity speelkleed en kleetjes En het mooie is dat mijn ouders dus erg goed in de slappe was zitten en zijn ouders nog steeds af en toe werken ondanks hun Vut Leeftijd. Maar eelijk gezegd vinden we het niet zo erg. Wat we nodig hebben kopen we gewoon zelf. Maar het is meer het idee.