Nu al de kinderkamer gekregen van mijn ouders! Verwacht eigenlijk dat we (een deel) van de wandelwagen van mijn schoonouders krijgen, omdat mijn schoonzus dat ook kreeg en ze er op staan ons altijd gelijk te behandelen. Maar rekenen nergens op, kunnen het zelf ook prima betalen. Hebben een set rompers gekregen over de post (ze wonen op 2 uur rijden), zo lief! Slofschoentjes van mijn ma gekregen tijdens het winkelen gisteren. Nog 31 wk te gaan en krijgen ongetwijfeld nog heeeel veel haha.
Wij zijn super verwend door onze (schoon)ouders, voor beiden het eerste kleinkind! Wij hebben van mijn ouders een box en de Trip trapp gekregen en een leuk kraampakket (elke dag een cadeautje uitpakken de 1e week), dat was erg leuk. En van mijn schoonouders de complete Joolz kinderwagen Gr Michelle
Wij zijn ook al enorm verwend door ouders en schoonouders! Van mijn moeder en haar man hebben we een hele nieuwe baby-kamer mogen uitzoeken met daarbij de aankleding. Verder nog een mooie nieuwe box en hebben we al kleine spulletjes gekregen zoals slabbers, kleertjes, flessen enz. Van mijn vader en zijn vrouw hebben we een nieuw badje gekregen met bad-producten en onderstelsel. Van mijn schoonouders krijgen we bij de geboorte een bestek-set met zijn/haar naam en geld om op de rekening van de kleine te zetten!
Hier ook vreselijk verwend van beide kanten! Mijn ouder hebben mij na de 20 weken echo meegenomen naar een baby dump en ik mocht daar div. dingen uitzoeken: - box met la en 2 boxkleden - wipstoel - heel mooi lakentje voor in ledikant - aankleedkussen - speeltjes - hele toffe knuffel - rompers - wat kleding - super deluxe babyphone met camera Schoonouders: - complete babykamer - paar kleertjes Van m'n schoonvader heeft ze onlangs een Chineesjurkje uit China gekregen, hij was daar op reis en had dat speciaal voor haar meegenomen. - oja.. geld.. En van dat geld hebben we de wandelwagen gekocht. Dus eigenlijk hebben we dat ook gekregen. Verder al heel veel leuke dingen van haar 5 tantes en 1 oom! Die kunnen zich niet inhouden.. Wij zijn echt über verwend! Hou m'n hart vast als ze er straks is!
ouders: commode + speciaal opzetstuk rolgordijnen en de overgordijnen plank voor boven de commode Hobbelpaard En ik vergeet volgens mij nog iets, weet even niet meer wat. schoonouders: Kinderwagen
Van mijn ouders de kinderkamer, van mijn schoonmoeder de combiwagen met maxicosi (kreeg je erbij) en van schoonvader een stokke tripp trapp. Dat allemaal vooraf, achteraf kregen we van mijn ouders nog een kraampakket met allemaal kleine kadootjes en van mijn schoonmoeder een lamp met sterretjes (is ze helemaal gek op)
vorige zwangerschap: Babykamer van mn pa gehad. Kinderwagen van mn schoonvader. En kleding, verzorging, badje enz enz van mn schoonmoeder en mn eige moeder. Ehh ja eigenlijk hebben we zelf niet zoveel gekocht toen
Van mijn ouders en schoonouders hebben we gedurende de zwangerschap regelmatig kleertjes gehad. Na de bevalling hebben we van beide een mooi geldbedrag voor op de babyspaarrekening gekregen.