Wat hebben jullie gekregen van jullie (schoon)ouders?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mariebel, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Door mijn ouders zijn we zó verwend, tijdens de zwangerschap kregen we een 3D echo van hen, heel veel zwangerschapskleding en ontzettend veel kleertjes (mijn moeder blijft kopen;)), voor onze dochter hebben we verder nog gekregen; de complete kinderwagen met maxi cosi, dekentjes, dingetjes van de uitzetlijst, mooie foto van Sharon... ja, echt niet normaal meer, had allemaal helemaal niet gehoeven, als ze maar van haar houden vind ik het allang best :). Verder passen ze 1 dag per week op, daar zijn we ontzettend blij mee. Ohja, en geld voor de spaarrekening :).

Van mijn schoonmoeder + vriend hebben we een mooie mobiel gekregen voor boven het bedje en geld voor andere spulletjes.

Van mijn schoonvader + vrouw geld 20 euro om zelf iets te kopen.

Helemaal verwend dus....:)

2. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ik had ook nooit verwacht dat we zoveel zouden krijgen. Wij zijn in onze vriendenkring ook de eerste die een kindje krijgen, dus heb het ook om mee heen niet gezien. Het verbaasde me ook eigenlijk wel dat iedereen zulke grote kadoos wilde geven, had niet meer verwacht dan wat kledingsetjes :D. Maar ik waardeer het wel onwijs, ik vind het zo lief! En van ons kindje zullen ze ook allemaal heel veel houden, dat weet ik wel zeker!

Deel Deze Pagina