Show de knutselwerkjes van je kindjes, de foto's van je ontbijt, van je kado, wat dan ook! Ik zie m'n vriend vandaag helaas niet, en Damien is nog te klein om iets te doen natuurlijk, maar ik kreeg wel het allerliefste smsje ooit; Goede morgen schoonheid! Een hele fijne moederdag! Damien is misschien nog klein en kan het niet zelf zeggen, maar ik heb laatst een goed gesprek gehad met hem toen jij onder de douche stond, en hij vertelde mij dat hij (en ik ook!) jou een super coole mama vindt en heel veel van je houdt en super blij en trots is met zo'n moeder als jij! Heel veel plezier vandaag! X *SMELT*
Wat ontzettend gaaf en lief. Daar kan geen cadeautje tegen op. Hier niks. En manlief is nog werken ook.
Aaaahw, wat lief!!! Ik heb een onwijs leuk tegeltje van Vigo gekregen waar een hartje op staat en die hij zelf heeft 'ingekleurd'. Gisteren al een bosje bloemen gekregen (had Oma gekocht en Vigo mocht dat namens zichzelf geven...ook zo liefff!) Heb lekker mogen uitslapen en heb een heerlijk ontbijtje gehad Zal straks een fotootje maken Tadaaaa: Bekijk bijlage 70728
Een mooi knutselwerkje met een handje en een voetje van mijn meisje, 2 bedels voor aan mijn pandora-armband (door oma geregeld..) Een ontbijt op bed en heeeeeeeel onverwacht een mooie bos bloemen van mijn lief
Mooi houten kistjes die helemaal is geschilderd met leuke steentjes erop! Goed voor sieraden Ben er super blij mee! En onbijtje met lekker aardbeitjes
Een ingekleurde kleurplaat. Een mooi kunstwerk die Robyn op het kdv heeft gemaakt. En een Douglasbon. En natuurlijk een heerlijk ontbijtje met koffie, thee en croissantjes.
Heb Birkenstocks slippers gehad en mijn zoontje had al een sieradendoosje gemaakt op het kinderdagverblijf!
een ketting beschilderd door de uk van zijn kdv, een ontbijtje op bed, een gedichtje en een setje mooi ondergoed!!!
Een beschilderde overhandschoen van mijn oudste zoontje(geknutselt op school), een "knuffelstrippen kaart"met een supergave foto van mijn jongste zoontje(gemaakt op kdv)en van mijn man een lekker luchtje en een mooie ketting. En natuurlijk lekker uit mogen slapen, een heerlijk ontbijtje en een heeeeele hoop kusjes en knuffels van mijn 3 mannen. Ben goed verwent
Hier een.... Ontbijtje Houten theedoos met verfvoetafdruk en foto van mijn zoontje(gemaakt op het KDV) Mooi gedicht Esprit ketting met hartje hanger Esprit suede sieraden doos Het is mijn eerste moederdag en ben heerlijk verwend. Groetjes, Wendy
gisteren een doosje chocola (was meer in zijn eigen belang hahaha) en vanochtend 3 lampions (solarlampions) erg leuk voor in de tuin straks en van mijjn dochter een lekkere dikke snot kus hahaha (beide goed ziek)
Normaal doen we niet aan moederdag of vaderdag. Tenminste geen cadeautjes. Een leuk knutselwerkje van de kleine meid is dan echt een supercadeau. Dit jaar heb ik een bedelarmbandje gekregen van esprit. Dit wilde ik graag hebben ook als aandenken aan ons * (april 2010) En mijn man vond het leuk om dit voor vandaag te kopen. Dus nu heb ik een mooi armbandje met 4 bedeltjes eraan: sterretje, vlindertje (van milou) hartje (van mijn mannetje) en een klavertje 4 (voor een brusje voor Milou) En nu dus genieten van een dagje met z'n drietjes.
Helaas kon Juliën zelf niks meer voor me maken, omdat hij niet naar het kdv is geweest i.v.m. koorts. Het grootste kado is dat de koorts nu weg is! Verder heb ik een bos witte rozen en bloemen gekregen en een setje lingerie van Marlies Dekkers.
Ik mocht vanochtend lekker uitslapen, vond ik erg fijn en lief van mijn man. Rond 10.00 kwamen ze de slaapkamer binnen en Dilano had een envolop in zijn mond met een hele mooie brief Daarna een lekker ontbijt gekregen! Geen kado's ofzo maar dat hoeft ook niet, ik vond dit wel erg lief!