*Ontbijtje heerlijk van gesmuld *2 geweldige tekeningen met vingerverf en een vaas door dochter lief ingeverfd en daar mooie bos rozen *in *gewelidge ketting, armband en bedelsetje zodat ik het kan veranderen *en hele leuke poster met foto met stukje tekst *wii youre shape (wou ik heel graag) En al heerlijk verwerd vriendlief doet de was, heeft de stofzuiger door het huis gehaald dus weer lekker schoon En natuurlijk dikke knuffels en kussen van me dochters. Dochterlief zing de hele dag '' mama je bent de liefste van de hele wereld''
Woensdag kwam Dominique al aan met haar knutselwerkje ( prachtig pennenbakje ) en ook maar meteen die van Dean ( lieve knutselspiegel) Het was vreselijk aandoenlijk en ook niet uit haar hoofd te praten om het vandaag pas te geven.. Vanmorgen eerst ontbijtje op bed, twee prachtige tekeningen van de kinderen en een heerlijk luchtje. En ik mag vandaag ook even niks. Van strijken tot (nu) de tafel dekken en ik even lekker kletsen!
Ik een beschilders bloempotje dat Tygo op het KDV heeft gemaakt, en een zilver kettinkje met een groot hart en een klein hartje er aan..
Mijn vriend heeft een heerlijk verwensetje van Rituals gekocht voor me. Sven snapt er natuurlijk nog helemaal niets van, hahaha...Dus ik zei al: dit jaar hoeven we er niet aan te doen hoor. Maar mijn vriend had dus toch iets leuks gekocht voor me.
anouk31, wat een mooi kado en gebaar! echt super! hier ben ik ook goed verwend, lekker ontbijtje gehad, niet op bed, maar manlief had wel lekker de tafel gedekt, broodjes gemaakt, eitje gebakken etc. gezellig met mijn 3 mannen ontbeten. van mijn jongens een hartjestasje met hartjessnoep,, gemaakt op het kdv, echt superleuk!!!! van mijn mannetje, we zijn gisteren met zijn 4tjes naar intratuin geweest en daar mocht ik allemaal leuke tuinspulletjes uitzoeken! vond het een leuk idee van hem, hij wilde zeker weten dat ik iets zou krijgen wat ik leuk vond vandaar deze opzet! kortom lekker verwend!! veel plezier allemaal vandaag!
Een hangertje van een jongenskoppie met naam en geboortedatum erin voor mijn gouden kettinkje zóóóó lief! had nergens op gerekend, was zo'n drukke eerste week,
ik mocht lekker uitslapen, ben net wakker gemaakt door mijn man en mijn dochters, en kreeg koffie op bed... en hele dikke zoenen... en een mooie bos bloemen.... heerlijk!!! zo liefff
Ontbijtje helaas niet gekregen omdat mijn man al vroeg moest werken vandaag. Wel een super mooi cadeau gehad: een kristal met daarin een foto van onze kinderen verwerkt. Van de kinderen heb ik een bosje bloemen gehad die ze op het KVD zelf hebben gemaakt.
hier ook zo... dus maar snel water gegeven om de kleine plantjes levend te houden, want die stonden natuurlijk droog vanaf vrijdagmiddag Verder een klein doosje chocolade en een mini verpakking dove - vind ik altijd lekker
Ik heb een verwendag bij een soort kuuroord gekregen heerlijk had er helemaal niet op gerekend. En ik mocht lekker uitslapen. Mama laat zich binnenkort lekker verwennen
een beschilderd bord (kdv), een tekening/plakwerkje samen met papa gemaakt, en een boek van nicci french
Ik heb een weegschaal gehad een mooie digitale,voor mijn afvalrace! En een hele leuke bloempot met spekjes die mijn kleine meisje heeft uitgezocht zo lief,die kreeg ik met ontbijt op bed!! En zij mag lekker de spekjes opeten,want die mag ik niet hihi
een bobike-zitje, ze is nog maar 4 maanden maar voor straks dus. Echt super!! Een mooie foto van mijn man met onze dochter. Een kaart. Een heerlijke brunch. Geweldig moederdag, en het wordt alleen maar leuker verheug me nu al op haar eerste knutselwerkje.
Ik een ontbijt met alles er op en eraan, en een ketting met een hart eraan waar L haar foto in gegrafeerd staat
bedeltje met parelmoer hartjes van pandora cd van one republic boek van celia ahern milka bonbons heerlijk ontbijtje uitslapen was het maar elke dag moederdag...
Ik mocht lekker uitslapen en kreeg van mijn 2 mannen ontbijt op bed. Ik heb een hele mooi ring gekregen en een handomtrek van J. Mijn eerste moederdag is goed begonnen!!!
hier hetzelfde. manlief aan boord en thats it. Maar goed, ik heb ivy om me heen en kleine uk in mn buik, wat wil ik nog meer