van mn vriend en maddox een heerlijk dagje floaten en een uitgebreide massage bij zo een float center. was heeeeerlijk
koffie op bed, een schitterend schilderij van mijn dochter met fotos erop geplakt hoe ze het heeft gemaakt. een ketting en armband met harten van fossil en toen ik beneden kwam een uitgebreid champagne ontbijt. oftewel......mega verwend
Van mijn vriend namens de kleine een bos bloemen. Van mijn moeder namens de kleine een roos en van het kdv een fotolijstje met een foto van de kleine, omdat hij natuurlijk nog te klein is om zelf wat te maken. Erg leuk!
Ik heb een mooie etagere gekregen. Heerlijke parfum van Hugo Boss-Deep red. En een gips afdruk setje!
Van de meiden (zelfgemaakte) fotolijstjes en van mijn vriend een Philips wake-up light. 3 topcadeautjes dus...
Mijn zoontje had vorige week op het kdv al wat gemaakt voor moederdag en had het ook al mee naar huis genomen. Dat stond dus een week lang ingepakt op het dressoir en mama mocht er natuurlijk nog niet inkijken. Eindelijk vandaag de dag dat ik het mocht uitpakken. Hij (en de leidsters) hebben een hart gemaakt, rood geverfd met een foto ondersteboven opgeplakt en de tekst: Lieve mama ik ben helemaal ondersteboven van jou. Op de achterkant handjes in de verf. Heb ook nog een bos bloemen gekregen van mijn vriend en zoontje samen. Die had ik vrijdag al gehad want dat was 'onze dag'. De dag dat we mekaar 6 jaar kennen. Dus dat was eigenlijk ook gelijk een beetje voor moederdag. lief toch. Geen ontbijt op bed, had hij wel in de planning maar ik gooide weer roet in het eten door al naar beneden te komen vanmorgen haha. Dus ik zei al ah joh lief van je maar hoeft niet extra hoor.
Een héérlijk ontbijdje op bed, en een kaart in vorm van een hart waar dochter lief een mooie tekening in heeft gemaakt en beplakt. Een mooie rode roos en een zakje met héérlijke bonbons in hartvorm. Kortom, heerlijk verwend.
Ik heb van mijn zoontje een zelf beschilderde beker gekregen (met een beetje hulp van papa) en trots dat hij was! Het zijn de mooiste cadeautjes!
ik heb een mooie bos bloemen,en op school had hij van gips iets heel leuks gemaakt,met papier bloemen erop. en vandaag nog naar de braderie geweest,en een kei leuke rok gehad van me 2 lieverds. smidags bij oma wezen eten,en daar stond ons ook nog een leuke verassing te w8ten,omdat we aan de tuin zijn het werken,en ik een lieve mamam ben,hebben we centjes gekregen voor in de tuin. altijd leuk toch,en volkomen onverwacht.. een heerlijk dag gehad.
ik ben misschien een beetje dom maar wat is floaten, het klinkt iig wel als iets wat ik ook vast eens moet uitproberen.
Ook ik ben heerlijk verwend. Een mooie grote mok van Blond met I Love Mama en een prachtig horloge en ook nog eens een heerlijk ontbijtje. Had niets mooiers kunnen wensen!
Het knutselwerkje (zie foto) is bij het KDV gemaakt. Van mijn vriend een grote bos bloemen gekregen en een grote doos Merci. Die doos is alweer half leeg ha ha.
Heb helemaal niks gekregen... en vind het stiekem ook heel erg jammer en voel me al de hele dag een beetje gekwetst. Wat een rotte eerste-moederdag
Ik heb mooie onderzetters gekregen van Jelle, zelf gemaakt op de psz, van metalen deksels van potgroente. Ik moet er alleen geen glas op zetten, dan valt het om, zo dik zit de lijn en het crepepapier erop... Van allebei een potje met deksel (weer een pot van de groente, hak heeft een mega omzet gehad hier in het dorp, geloof ik ) met daarop van foam allerlei figuurtjes geplakt. Er zaten 2 zakjes thee in, dus ik ga ze gebruiken om mijn thee in te bewaren... En wat ik helemaal niet verwacht had, een moederfiets!!! Yay!! Ben er helemaal blij mee, ik vind hem geweldig! Eigenlijk hadden we afgesproken dat we geen dure kado's doen, alleen zelfgemaakte knutsels omdat ik het eigenlijk niet nodig vind, al die dure dingen met moeder- of vaderdag. Maar manlief doet nu net of zijn neus bloed en kan zich niks meer van die afspraak herinneren... Ik ben dus echt superverwend en helemaal gelukkig met al mijn schatten... Zowel de kado's als manlief en de kids...
Een heerlijk ontbijtje, een paar mooie fotolijstjes en een knutselwerkje van het KDV. Echt super leuk om de dag zo te beginnen. Ik hoorde van een vriendin (2 kids) vandaag dat haar vriend het vergeten was... Had helemaal niets gedaan. Bleef zelf in bed liggen, en zij moest eruit. Ik vond dat echt zo sneu!
*dikke moederdag knuffel* Aahhh... Ik kan me nog herinneren hoe teleurgesteld ik was toen ik zwanger was en niks kreeg en er niet eens aan gedacht werd. Ik was zwanger en nog geen moeder aldus mijn man... GRRRR wat was ik boos! Jelle is een paar weken later geboren, dus hij had wel vaderdag... Ik heb nog even gedacht om uit wraak niks te kopen... Erg hè?
is helemaal niet diom hoor, ik wist het ook niet totdat ik het kado kreeg. floaten: je ligt dan in een cabine met heerlijk warm water en ontzettend veel zout te relaxen. je ligt er helemaal in je uppie en je bent echt in je eigen wereldje met van dat zweverige muziek op de achtergrond. geluid en licht kun je zelf instellen. kussentje voor in je nek en lekker drijven en relaxen. het is echt heeeeerlijk. ik raad het zeker een ieder aan om dat een keer te doen. je mag alleen 24 uur van tevoren niet geschoren hebben i.v.m de hoeveelheid zout dat er in dat water zit. en je mag ook dat water niet in je ogen laten komen.