Haha hou op joh, ik ga zo weer huilen Mja, hij had er wel aan gedacht, maar heeft uiteindelijk gewoon niks gedaan. Zei ie nog; "ja, ik wilde een mooie kader kopen voor de allereerste foto van ons kleintje..." En hij deed net alsof het feit dat hij het WILDE doen net zo goed was als het werkelijk te doen. Heeft verder de hele dag op de bank gehangen... Gaat ook niet om cadeau's, maar zou zo gelukkig geweest zijn met een klein gebaar... we hebben er namelijk zo naar uitgekeken. Haha je gedacht ivm vaderdag, laat ik zeggen; héél herkenbaar. Maar ik ben zo'n softie die 'm dan toch verrast met iets leuks. Overigens wel fijn voor iedereen die een leuke, mooie, verrassende dag had! Het is jullie van harte gegund lieve meiden.
Dochterlief heeft een bloempotje beschilderd op het kdv , daarbij zat een zakje aarde en een zakje madelief zaadjes, er zat ook een kaartje bij, daar stond op; Voor MA-DE-LIEFSTE, vandaar die madeliefzaadjes, zo lieffff en verder niks, zat gewoon zelf om half 7 beneden met Fay en geen ontbijtje ofzo....jammer was de eerste moederdag maar ja ach... mijn dochter heeft in ieder geval aan me gedacht en daar gaat het om!
Ik heb van Aaliyah 2 hele mooie zelf-beschilderde houten fotolijstjes gekregen met mooie foto's van haar erin. En natuurlijk een hele dikke kus en knuffel. Weer een hele mooie moederdag dus!