ik ben op zoek naar een leuk kerstjurkje voor mijn dochter van 17 maanden. ze zit in maat 74/80. wie weet een leuke winkel? op dejurkjes.nl kan ik nu even niets leuks vinden. ook bij H&M niet. zijn hele leuke jurkjes alleen maat 86 en echt te groot. zag pas bij de prenetal in het foldertje een jurkje (een paarse) maar vond die niks voor Emma. hebben ze daar meerdere kerstjurkjes?
Ik ben gisteren erg goed geslaagd bij Zara. (hebben nu ook een webshop). Zelf geen jurkje gekocht, maar die hadden ze wel in overvloed.
Kijk eens op www.olliewood.com Vooral de jurkjes van Jottum vind ik erg schattig. Maar ze hebben nog veel meer leuke jurken. En snelle levering. Volgens mij is er nu ook sale. Dus neem eens een kijkje zou ik zeggen!
kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[t]=10&af[g]=4,5&af[mt]=6&fs[g]=0&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=1&p=1 Misschien kun je hier wat vinden??
zara stonden bij de kerstcollectie maar 9 foto's en was ook te groot helaas. bij baby's hadden ze wel hele mooie jassen dus ik denk dat ik daar met mijn mannetje even naar ga kijken esprit denk ik niet te slagen is erg prijzig. moet niet te duur zijn.
is helaas ook veel te duur. wil er zo'n 25 euro aan uitgeven. ze draagt hem alleen met kerst namelijk
Hiih, ik zag dat je dochter van juni 2009 is, ruim een half jaar ouder als mijn dochter, maar mijn dochter (10 maanden) heeft ook maat 74/80! Dat even terzijde, ik vond dat je op de site van Zara juist hele leuke kerstjurkjes kunt vinden.....(kwestie van smaak dan, denk ik) uhm...hebben ze van bakkaboe niks? Oooh en bij madelief4jou hebben ze ook leuke jurkjes, alhoewel die niet perse voor kerst zijn. Dirkje misschien? Succes!
Ik zie trouwens dat jij bij Zara bij Christmas hebt gekeken, maar kijk eens bij het gewone kopje jurkjes. Zijn er 41 geloof ik Jurken - Baby meisje (3-36 maanden) - Kinderen - ZARA Netherlands
Ellen, bij name-it hebben ze ook feestelijke kleding, in kleinere maatjes. En als je bv legging met rokje hebt kun je het later nog doordragen door te combineren met alledaagsere kleding.
hihi zie die had ik niet gezien. daar zitten een paar hele leuke bij. een keer wat anders, Emma is een klein opdondertje volgens mij haha! weet niet of bakkaboe een site heeft? hier in de winkel raar maar waar nog niks feestelijks gezien, misschien komt dat nog? de andere twee ga ik ook even kijken @deelight dank je wel ga even kijken. we willen eerste kerstdag gewoon een mooi feestelijk setje die ze idd vaker aankan heb al een mooi rokje liggen en tweede kerstdag komen de opa's en oma's ook een mooie kerstjurk
zag een hele mooie jurk wit met zwarte stippen alleen als ik erop klik zie je wel die jurk maar in andere kleur. dat is jammer. was er wel gelijk verliefd op!
Ellen, ja ze hebben er ook jurkjes (maar die pas mijn dochter nooit ivm haar afwijkende maten). Heb voor mijn dochter een zwarte legging met crinkle aan de onderkant, een blauw tule rokje. Een blauw bolerotje. Alles van name-it en dan een effen zwart truitje bij prenatal weg. Oh heb een foto ervan gevonden die ik effe kon anonimiseren :
Die is er ook in het zwart en iets soortgelijks in het paars. Maar die paarse is echt kerstig met glitters die draag je niet makkelijk door...
Hihih nee madelief4jou daar moet je wel van houden idd. Heb je ondertussen al wat op het oog? Die van Zara vond ik zoooo schetig alleen weet ik niet of ik die haar nog door zou laten dragen. Zou anders zijn als ze loopt.....