Ik werd vanmorgen wakker gemaakt door hem met een bak koffie en een broodje. Toen ik beneden kwam had hij op het kamerraam een T (l) J getekend! Lekker kinderlijk, maar toch erg lief gedaan. Wat wij gekocht hebben Baby born Hello Kitty duplo/lego? (wat het ook is) haha Tent met ballen! (50) Magische toverstokjes.. (met geluid) Memory Schriften (pip studio) die vind de oudste geweldig. stiften/pennen armbandjes clipjes shirtjes laarzen (voor beide meisjes) sokken puzzels pennen leerboekjes (ik leer lezen en schrijven) Wat ik heb gekregen beenwamers (zwart) armbandje (heel makkelijk 1euro bij de action ) bodylotion/douchegel Van mijn man een fles ALIEN parfum. We hadden afgesproken niets!! te doen en normaal is hij niet zo.. maar ik was er wel helemaal van overdonderd!!! Voor hem Zak drop Sokken (haha) ja Ik voelde me zo lullig! maar hij vond het niet erg Verder een superleuke avond gehad, de kinderen waren hyperactief met die cadeau's
Ik heb borden, en schaaltjes van blond servies gehad en cadeaubonnen van esprit. Vriendlief een spel voor de wii en auto tijdschriften en een agendavulling. Meisje is echt heel erg verwend: - 4 leesboekjes -2 kleurboeken - prinsessenverkleedjurk - woezel en pip laptop - kassa - 2 doosjes hello kitty duplo - setje om te leren rijgen - setje om te leren knippen - knuffel -
Wij een chocoletter Tygo een carsballetje, een bordje van Pooh met bijpassend bestekje. Louise; een Kai-Lan Muts, barbie etui, snoepgoed, kleurboek, stiften, stickers, Hello-Kitty lippenbalsem en prinsessen douchegel. Was een erg leuke middag met kleine cadeautjes.
Wij niks, mijn dochter dit; Van ons; -Konijn Jojo (dat zich verstopt) -Pop+buggy -dvd Hopla -dokterset -puzzel Bumba -Snowboots Van oma: -Little People speelset (met oa een ijscoman) -kleurboekje Bumba Van opa en oma2: -Laptop Teletubbies -dvd Uki nog wat kleins, maar dat weet ik eigenlijk niet meer ze krijgt het morgen pas, vandaar. Van haar peettante; -dikke kleurpotloden -klei -prikblok -doos met 50 kleurpotloodjes -pop met maxi-cosi -dvd's van Dribbel en Louie ruim genoeg dus Moet eerlijk zeggen dat ze door het jaar heen eigenlijk nooit veel speelgoed krijgt. Waar ze tot nu toe het meeste mee heeft gespeeld? De gratis stickers bij de dvd van Hopla.
Wij deden sint met ouders, broertje en schoonzus en deden allemaal wat voor elkaar kopen. Man: boek floortje dessing kaartjes guido wijers samen: muziekdoos als ster voor de babykamer slabbers sokjes rompertje oei ik groei boek ik: sauna bon bodylotion rituals
Ben helemaal blij met mijn kadootjes! Ik vind dat altijd zo gezellig Sinterklaas! Dit was mijn oogst dit jaar: - Nespresso apparaat - Een mok met een half naakte man erop met een klein broekje aan en als je iets warms in de mok doet verdwijnt zijn broekje - Popcorn machine - Een hele foute pyama - Een boekje met optische illusies En alle kadootjes kwamen natuurlijk met een rijmpje!
Roslaie heeft teveel gehad. OA: winterjas, sjaal, handschoenen, muts Pyama playdo Houten auto (dat is echt haar favo kado!!) Roller verf stiften Een spel bouwblokken prikblok haarspullen rugtas armband/ ketting leer koffer knutselkoffer 2 leesboeken leren knippen pakket adventkalender chocolade letter Ik: 2 windlichten boek van Sakia Noort chocoladeletter kaarsen Bios bon Vriend lief Poker boek chocolade letter douchegel nog een ander verzorgend spulletje en ook een bios bon
Ikzelf heb gekregen: Boek Fotoklok Douchegel Vriend: 2 blousen Douchegel Doek voor over de auto tegen vorst Voor ons samen: Familyplanner van LIEF voor 2011 Nieuwe babyfoon met meer bereik Oudste dochter: Hello kitty slaappop met licht en geluid Houten keuken Badspeeltjes Microfoon Heeeel veel accesoires voor haar keuken Ketting en armband van prinsessen Nachtlampje van prinsessen Kerstverlichting met beertjes Houten takelwagen set van ikea Jongste dochter: Keyboard Xylofoon Badspeeltjes Magisch liedjesboek Knor varkentje Pluchen boerderijset Mobieltje van plastic microfoon Auto Houten takelwagen set van ikea Allemaal lekker verwend dus! Die koppies van de meiden waren onbetaalbaar haha. Geweldig.
Ik een flinke envelop van mn ouders en nog een van mijn opa en oma en nog 3 geuren van D&G in een set (the one, the one light en the one the rose)
Een nieuwe laptop en een chocoladeletter van mn ouders. Vierden geen Sint dacht ik. Lijkt me zooo leuk om Sint met een kleintje te vieren. Nog even wachten..
een nieuwe laptop *had ik echt nodig, oude was stuk* wat kleding en een fles Coco Mademoiselle van Chanel
wij niets; hadden we afgesproken meisje is stierlijk verwend van ons; Shell garage voorleesboek magisch tekenbord van opa en oma setjes duplo van hello kitty duplo schoolbus pyama sokken ondergoed spijkerbroek puzzel boekje boekje en cd met liedjes trolley om te loogeren van dora goed verwend dus. kind was zo blij. ze riep steeds: mooi he mooi he!
Ik heb een mama agenda, huispak en nieuwe portomonnee gekregen , manlief een horloge en lege dvdtjes en onze kleine man teveel om op te noemen!!
Zelf niks, maar de kids zijn goed verwend Dochter: -my little pony huis -schoonmaak trolley -disney pop -kassa -winkelmandje met spulletje -theeservies -keukenspulletjes -poppenbadje met toebehoren -microfoon Zoon: -grote doos lego -walkie talkies -skate board -blay blade -lego spel -foam pistool -dominos -boek -dvd
Wij zelf niks, hadden we zo afgesproken omdat we eigenlijk alles altijd wel kopen als we het nodig hebben. Maar ons meisje is ontzettend verwend deze dagen! Van opa en oma 1: * Een Corolle pop, waanzinnig mooi, ben er zelf blij mee haha * poppenbedje als een mandje, door oma zelf gemaakt met stof en naam van ons meisje erop, inclusief kussentje en dekbedje * legpuzzel * boekje * spiegeltje met kam Van oma en opa 2: * babyborn pop met fles en speen die ook in bad kan Van ons: * poppenbedje * 3 weken geleden vanalles van little people gekocht en gelijk gegeven Van mijn broer en schoonzus: * stofzuigertje * schoonmaaktrolley * dvd met allerlei peuterfilmpjes, zelf samengesteld Van de buren: * doos duplo, de dierenwinkel. Hebben zelf niet zoveel voor haar gekocht omdat we wisten dat ze al zoveel zou krijgen. Binnenkort is het weer kerst, dan weer haar verjaardag dus we hebben het een beetje beperkt, ook omdat ze nog zo klein is.
Dochter: -Hello Kitty Duplo, manege -Sjaal, wanten, muts -Shirtje, broekje, legging -Tamboerijn, zeeman] -Trommel, zeeman -Houten puzzel -Boekje Bumba -Boekje Nijntje Mama: -Spaanse sloffen -Snuggie(ligt daar nu mee op de bank) -Kernthermometer(oven) -Chocoladeletter Papa: -Regenmeter -Winterhandschoenen -Chocoladeletter
Ik ook een choco letter, maar wel een lekkere Sylvie: Roze Uggs Een schattige roze fiets met zijwieltjes little people kerststal little people piratenschip Little people boerderij Roodkapje verkleedset Klei kapsalon 4 setjes kleding + pyama+ ondergoedsetje en pantoffels. Veel duplo Pop met toebehoren Hondje wat loopt en blaft Kinderstoel voor Baby Born