wat hebben jullie gekregen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.835
    9.338
    113
    Gelderland
    Wij zijn ook gruwelijk verwend

Mama: ketting, ring, sjaaltje, drank, kandelaar
    Papa: boek, chocolade, likeur 43, gilette scheermes.
    Ons zoontje: little people piratenboot, pyama, truitje, lief poppenkast, boerderij van ? Heel leuk, muziekmaak dingen, fisher price boekje met muziek, puzzel, houten trein, mega Bloks vuilniswagen, Hema cadeaubon, knutselspullen, knuffel, woezel en pip t.v, werkbankje klein, roll ups en dat was het ;) echt ontzettend veel heeft de kleine man gekregen en dan te bedenken dat ik zelf helemaal niet veel heb gekocht. Veel te gek want hij is pas 10 maanden en heeft er zelf dus niks van mee gekregen.. Maar voorlopig krijgt hij nu niks meer. We hebben het trouwens wel 2 keer gevierd ;)

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Vooral onze kleine man is lekker verwend, wij vieren liever Kerst dus de volwassenen krijgen met kerst meer cadeaus ;)

Mama: Cd van Velzen, Chocoladeletter & DVD sex & the city
    Papa: Chocoladeletter, boek & axe verwend pakket
    Kevin: Diego pyjama & trui, Cars stickers, Potje + boekje, Cars tekenset, Cars geluidenboek, Woezel en Pip boekje, Duplo boerderijdieren, Speelgoed connexxion bus, Magnetenbord met letters, Plastic fototoestel en de DVD Toy Story.
    Lekker verwend dus :) (en dan te bedenken dat ie net jarig is geweest en we nog kerst vieren...)

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Wij hadden lootjes getrokken..

Manlief; Cd's, verzorgingsset van Axe en Het grote papa boek (en dan nog heeel veel snoep..)

Driekes (moet nog geboren worden): Rompertje, truitje, knuffel auto die lawaai maakt, slaapzakje, spuugdoekjes, houten treintje.

Ikke; 2 heeeele mooie windlichten van Riverdale inc. kaarsen, badschuim en snoepkes

De hond :p; een lampje voor om zijn riem zodat we hem 's avonds zien lopen in het donker :D

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

wij hadden ook lootjes getrokken
    vriendlief had mij , maar of ik dat erg vond... neeee hoor :D
    Boek Twilight deel 2 gekregen, dus dat was super!

en er zaten zelfs een paar cadeautjes bij waar op stond: baby
    zo lief :)

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    gossie...hier heb ik niets gekregen..(verlaat kadootje voor mijn verjaardag hahaha een potpoerrie met kaars voor op tafel)

Kleine meis daarintegen......wow....... teveel om op te noemen nu...

Maar zullen we het erop houden dat zeker de helft nog ff de kast in gaat hahaha.

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik: Luchtje, theeglazen, chocolade, kookboekje voor cupcakes, oorbellen, voedingskussenhoes

Man: Oordopjes, luchtje, pak luiers :p , chocolade (en verder weet ik het eigenlijk niet meer!)

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ikke: Oorbellen, en een horloge en Envy Me van gucci
    Mannetje: Horloge, Axe pakket en dartbord met 2 setjes pijlen.

En we dachten dat we niks zouden krijgen omdat we kerst vieren... :D

8. Within

Within Niet meer actief

Ik: Chocoladeletter, Legging, Nieuwe sloffen en een cadeaupas voor IKEA!

Man: Spullen voor zn auto; veiligheidshesjes, startkabels enz.

En de allermooiste verrassing!! Een klein startkapitaaltje van de ouders van manlief voor ons huisje :D

Deel Deze Pagina