Maak me ontzettend zorgen =(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tamale, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

HallO.,
    Ik heb een vraag en ik hoop dat er mensen zijn die me er een antwoord op kunnen geven.
    Mijn vriend en ik hebben net boodschappen gedaan en ik had 2 lichte tassen van ong 10 kilo in allebei mijn handen, we wonen drie hoog zonder lift dus moeten elke keer een behoorlijk eind naar boven lopen. Het is nu de tweede keer dat als ik boven ben ik een enorm raar gevoel krijgt dat mijn baarmoeder helemaal samentrekt, het doet niet echt heel pijn maar het is een heel vervelend gevoel! Het lijkt op de beschrijving wat je hebt als je harde buiken hebt, maar ik ben nog maar bijna 7 weken.. Dus dat lijkt me sterk?
    Vind het echt heel eng, en op internet kan ik niks anders vinden dan harde buiken..
    HOop echt dat iemand me kan vertellen wat het is, iniedergeval bedankt..

liefs leonie..

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    gefeli met je zwangerschap

als het niet goed voelt zou ik het proberen anders op te lossen...
    volgens mij kan het voor de baby niet echt kwaad, maar voor je eigen lichaam is niet het niet zo lekker.

3. jip80

jip80 Bekend lid

7 feb 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    allereerst gefeliciteerd,
    het kan natuurlijk zo zijn dat het spanning is van de banden van je baarmoeder,
    dat voelt heel raar, maar merk je heel vaak als je veel/lang gelopen hebt
    of zware dingen tilt.
    maar het hoeft niet eens een van de redenen te zijn, er zijn genoeg zwangeren die in de eerste periode wat last ervan hebben,

maar voor alles geldt: vertrouw je het niet, gewoon vk bellen
    succes

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hartstikke bedankt, ben al iets geruster! Maar als het inderdaag erger word, of het gebeurt vaker dan bel ik met de vk!
    iniedergeval bedankt voor jullie reactie! :D
    Slaap iets beter nu!
    liefs

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Het kleinkt als bandenpijn, ook aan het begin worden je banden al slapper en is je baarmoeder aan het groeien

6. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    dat is ook het eerste waar ik aan dacht, ik heb tot vorige week er last van gehad juist met traplopen of ik nu til of niet.

Deel Deze Pagina