wat hebben jullie geroepen tijdens de bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door nachtvliinder, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    :) kom maar op!
    ik hoor altijd zulke leuke verhalen!
    ben benieuwd meiden.
    En natuurlijk laat ik het weten als ik bevallen ben! ;)

2. Female

Female Niet meer actief

Dat zal een leuk ongegeneerd topic worden :) :)

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Dit is jou schuld kl**tz*k!de volgende mag je zelf doen eikel! en al grommend:blijf van me af je hebt al genoeg veroorzaakt!.... :oops: Hoop dat ik deze keer wat aardiger ben voor manlief 8)

4. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    whahaha lachen!
    ik laat hem deze topic ook lezen. Kan hij zich alvast voorbereiden op wat er komen gaat ;) :)!

arme erlida mannetje hij is er wel over heen gekomen he hihi

5. diana hoogeveen

diana hoogeveen Actief lid

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    heeeeeeeeeeee meis
    nou het zit bij mij nog heeeeeeeeeel vers in mijn geheugen heb niet geschreeuwd ofzo maar wel heel vaak gevraagd om een keizersnee of mag ik alsjeblieft naar het ziekenhuis toe want ik hou die pijn geen minuut meer vol en dat heb ik de laaste 2 uur regelmatig gezegd hihihi nou tot spreeks liefs diaan

6. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik zei geen woord! was echt helemaal in me eigen maar toen het hoofdje kwam vroeg de verloskundige of ik dat wou zien via de spiegel en toen riep ik al schreeuwenD NEEEEH!

7. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Heb ook geen woord gezegt, behalve toen mijn man als grap zei wanneer de volgende :( toen zei ik NOOIT :)
    Heb hem (weet het zelf niet meer) in z'n arm gebeten :oops:
    Maar kijk naar mn banner dat nooit gaat ook niet meer op haha.

jessica

8. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    ff off topic!

meid dank je voor je mooie kaartje!
    die van jou is onderweg ;)
    spreek je snel weer ;)
    en geniet van je knulletje kussie

9. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Tijdens de bevalling van onze dochter heb ik eigenlijk niet veel geroepen,alleen tijdens de rugweeen dat mijn man harder moest masseren en toen mijn man zei ja clau het wordt al helemaal blauw zei ik: ik zeg harder en doorgaan vroeg niet om de kleur :rolleyes:
    Verder heb ik niets geroepen was helemaal in mezelf gekeerd.
    Tijdens de bevalling van ons zoontje heb ik niets geroepen heb van hem een ks gehad.

Liefs,Claudia

10. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    Dit doe ik nooit weer! Volgende keer mag jij!
    En toen ik helemaal op was tijdens het persen en bleek dat ik naar het ziekenhuis moest met de ambulance. Ik kan het niet, ik kan het niet, ik kan het niet............ (maar uiteindelijk lekker WEL hihi) ;)

11. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ik had een enorme nerd van een agio gyn...die zich wou voorstellen in een wee....
    het eerste wat ik gilde was...Donder op ik wil me helemaal niet voorstellen ik neem aan dat je kan lezen dan weet je ook hoe ik heet, ga je werk doen....

Daarna...
    Gaat DAT DAAR mijn bevalling leiden? Jezus wat een nerd, die is zelf nog niet eens droog achter de oren....

en toen ie me aan het hechten was
    Jezus duurt wel lang hebt zeker nog nooit een naaicursus gehad....

12. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Helemaal niks, geen woord, geen kreet, gewoon stil....
    Had ik eerlijk gezegd ook wel van mezelf verwacht. Ik gil bijvoorbeeld ook niet in een achtbaan (niet te vergelijken, maar wil aangeven dat ik geen luidruchtig persoon ben), ik juich niet van blijdschap en ik gaf dus ook geen kik tijdens de bevalling. :rolleyes:

13. Vanja

Vanja Lid

17 sep 2005
    54
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Katwijk zh
    ik heb niets geroepen, ik was helemaal in mezelf gekeerd

14. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb ook niet geschreeuwd, gelukkig maar!

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Tijdens de bevalling van mijn tweede was ik helemaal in mezelf gekeerd, lag op mijn zij de weeen op te vangen....Kijk ik ff opzij ligt mijn man te slapen in de stoel!
    Grrrrrrrrr....he hallo ik lig hier pijn te lijden wakker worden jij!
    Ik had een washandje op mijn voorhoofd dat heb ik naar hem toegesmeten met de boodschap: natmaken nu!
    Pffffff was wel ff link toen ;)

Verder een paar keer gezegd ik doe dit nooooooooooooooooooooit weer....ahum zie banner.....

Roelie

16. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    ik heb helemaal niks gezegt. behalve toen ik naar beneden moest lopen tijdens perweeen. ik vroeg aan de kraamverzorgster of ze er de volgende dag ook zou zijn. en in de abulance heb ik gezegt goh nou lig ik ook een keer in een ambulance. zie ik dat ding ook eens van de binnenkant.
    in het ziekenhuis toen de gyneacoloog mij aan het hechten was dat het zeer deed maar zei er volgens mijn man nog net geen kl**tz*k achter aan.

liefs rianne

17. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Alleen bij mijn laatste keer persen heb ik nogal vrij luid SHIT geroepen.
    Vervelend moment als het hoofdje eruit is en je nog even moet wachten voor de rest eruit te duwen,die seconden duren uren :)

Voor de rest geen kik gegeven vanaf dat ik mijn epidurale had gekregen, alleen gelachen :oops:

18. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    oh leuk topic :)

Heb bij de jongste twee niet veel gezegt volgens mij.

Maar bij me oudste was ook mijn moeder bij de bevalling aanwezig, en omdat de bevalling niet wilde vlotte, kindje lag aaa (aangezichtaanligging ofzo) kon ze moeilijk door het barings kanaal komen, toen werd er over de vaccum gesproken die ik ook gehad heb, maar mijn moeder zei toen, van geef haar toch een keizersnee.. die kon het niet meer aanzien... en toen de gyn de knip had gezet heb ik alleen maar K*T gezegt :)

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Sam: geweldig! Die arme arts. Heeft ie z'n opleiding wel afgemaakt? Ik lig echt gestrekt achter mn laptoppie hier!

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wel lagge zeg, ben benieuwt wat mijn te wachten staat. mijn vriend is wel in staat om op z'n moment grapjes te maken. nou denk dat hij dan naast me ligt op een bed met alles in het gips kijken wie er dan nog lacht :)

Deel Deze Pagina