selam mijn bevaling ging heel snel, erg pijnlijk en onverwacht, ik ben met 34 weken bevallen. IK had geen ervaring met puffen ect. dus ik heb wel even liggen schreeuwen en wat dingen gezegt, maar verder niet
hihi, als ik dit allemaal zo lees kan het nog wat worden bij ons. Mijn man en ik schreeuwen gewoon altijd al naar elkaar. Alleen is dat nooit serieus bedoeld. Wij doen dat als we voor thuis zitten bij mooi weer. De buren liggen dan altijd in een deuk en soms komt er iemand langs fietsen en die kijkt dan heel verschrikt naar ons. En dan hebben wij de grootste lol. Maar goed, op het moment supreme zullen we ons wel normaal gedragen denk ik. Waarschijnlijk denken we er dan niet eens aan om lollig te zijn.
Ik heb de hele bevalling SORRY geroepen... Waarom ? Omdat de gyn mijn vliezen wilde breken en ze braken toch nog vanzelf. Ze zei goed zo wat fijn, als het spontaan breekt is het mooier ?!?! Ik wist niet wat me overkwam, vond het zo erg ze stond op het punt me vliezen te breken hihi... nu kan ik er wel om lachen ! Mja de eerste dagen zeiden me moeder, schoonmoeder en me man elke keer als ik iets zei of vroeg SORRY ?!?
Buiten het feit dat ik heel het ziekenhuis bij elkaar heb geschreeuwd vertelde mijn moeder dat ik riep dat ik niet meer wilde en als ze niet op zou schieten ( de VK ) dat ik dan naar beneden zou springen. Ook heb ik mijn man een klap gegeven : schaam me dood: Ik heb ook NOOIT meer geroepen, maar zit nu al aan een tweede te denken hahaa.
Auw Auw Auw..Godverdomme! hahahahah dat was alles wat eruit kwam! heb het hele ziekenhuis bij elkaar geschreeuwt, 1 voordeel, was de enige die er was..dus niemand die er last van had! Op het moment dat de Vk zei: ja we gaan nu naar het ziekenhuis...: "nee! wil niet meer, ga niet meer!" VK: "je gaat nu je nest uit en hoppa de auto in!" (ze had haast want een uur en een kwartier later was Tijn er al!)
'k Heb mijn tweede bevalling net achter de rug en kan je vertellen dat ik niet aardig was tegen het ziekenhuispersoneel (ik ging voor een thuisbevalling dus het ziekenhuis was bij mij echt vreselijk). Ik heb echt alle meest vreselijke woorden geroepen (ze hebben vanalles met mij gedaan daaro beneden) en heb zelfs de verloskundige van het ziekenhuis Kenau genoemd (hoorde ik vandaag van mijn eigen verloskundige die er gelukkig de hele tijd bij is gebleven!) Maar de rest ga ik hier niet herhalen want dan weet ik zeker dat ik mensen kwaad maak of kwets!
Ik woon in Zweden en spreek 99% van de tijd Zweeds maar als ik echt boos wordt of schrik dan schiet ik automatisch terug in het Nederlands dus de mensen in het ziekenhuis zullen me wel niet verstaan... Mijn vriend daarintegen verstaat nu redelijk Nederlands dus hij zal het wel begrijpen als ik hem de huid volvloek..
whahahahaha wat een grappige uitspattingen zeg! Ik ben van de eerste normaal bevallen. Had 10 uur weeen en heb voortdurend lopen kotsen van de weeen. Ik was heel erg in mezelf gekeerd dus heb niet veel gezegd alleen toen ik persdrang kreeg en riep dat de VK NUUUUUU moest komen, komt die verpleegkundige binnen zegt ze nou dat zal wel meevallen toen werd ik wel even boos je hoort me toch? NU de VK bellen. 10 min later was hij er een geweldige manlijke VK met enorme handen. Ik mocht persen en jaaaa hoor pers weeen weg toch maar gaan persen en ik weet wel dat de VK zei goed zo , als je zo door perst heb je over een uurtje je kindje Nou echt niet zei ik! met dubbele tong hij moet eruit! en ja hoor na 8 minuten was mijn zoon geboren. Mijn jongste is met de KS geboren door de placenta die ervoor lag . Nu mag ik weer normaal bevallen maar ik zal jullie zeggen, ik schijt in mijn broek en dat had ik bij de eerste helemaal niet! Ik ben benieuwd of ik het weer zo netjes doe hahahaha of zal ik nu idd een kenau zijn. Die arme mannen
OOO ik heb echt tranen in mijn ogen van het lachen het is toch niet te geloven hahaha Ik hoop maar dat ik rustig blijf die arme mannen krijgen het zwaar te verduren. Veel liefs Yasmien
ik was helemaal stil eigenlijk was in mezelf gekeerd ik heb wel vaak geroepen : hoe kan me moeder nu vertellen dat het niks voorsteld. Ze had gezegd dat je de pijn zo vergeten bent en dat het meevalt DUS NIET. En na een tijdje had ik zelfs niet meer in de gaten dat m´n vriend er ook was.
Mijn slogan was voornamelijk: "ROT OP ER VALT NIKS WEG TE PUFFEN !" Uiteraard heb ik ook andere dingen geroepen, maar deze kwam het meeste voor...
wahahaah de tranen biggelen over me wangen! Ik ehb op het laatst geschreeuwd... ik kon me weeën echt niet mee ropvangen! ff uitleggen! om 4 uur snachts braken de vliezen en ik had me ingesteld op een bevalling van toch wel een uurtje of 16! nou de vk kwam om 5 uur en had 6 cm ontlsuiting..... wat wat zei die vk? "O uhm nou dan blijf ik!" maar ik heb haar weggestuur dvoor de baarkruk en ondertussen riep ik tegen mijn vriend! Neeeee wat moet dat mens hier zolang.... ben pas net bezig! godverdomme! Verder; Godvertomme wat doet dat pijn zeg.... Ik wil uit bad! O nee wacht gaat niet!... vk zei; kom nu anders beval je dadelijk hier op de badkamer....ik; ja en! de vk zei "kijk uit dadelijk val je {ik zat op baarkruk en vriend achte rme} en ik dacht verrek toch met je vallen! Me vriend had pijn van mijn gehang op zijn arm endat zei hij! ik zei; pijn? pijn? pijn? watjij pijn! gvd jij moet mijn muts een voelen! gvd dan weet je wat pijn is! softie! hihihihihi maar meteen na de bevalling; zeg wanneer de tweede? hihi ik zal mijn vriend een vragen wat nog meer gezegd heb!
Wat een ellende, wat een ellende! tegen mijn man. En gvd kutwijf over de verloskundige toen ze weg was, die had gezegd dat ze morgen verder gingen (gelukkig had ze geen gelijk) met inleiden, terwijl ik al de hele dag verging van de pijn. En dank je wel tegen de anaesthesist toen de ruggeprik zat haha.
hihi grappig. Ik had vlak voor de bevalling een verdoving gehad omdat ze dachten dat het nog heel lang zou gaan duren.... maar daar werd ik toch moe en suf van. Ik wist gewoon niet meer waar ik mee bezig was. Ik heb toen onbewust estelle al half naar buiten geperst. Haar haartjes kwamen al naar buiten toen de vk er aankwam. Ik moest gelijk gaan persen, maar omdat ik zo van de wereld was had ik er geen zin in Terwijl ik moest persen zei ik ( ik kon amper uit m'n woorden komen): "nee nu even niet hoor..... willen jullie misschien over 10 minuten terug komen want ik wil nu echt even slapen." En toen ging ik ook nog persweeen tegen liggen houden ( omdat ik wilde slapen ) en de vk merkte dit op: Ik: "nee hoor wat je nu zegt dat doe ik helemaal niet". Toen de vk zei dat ik aan het liegen was, toen zei ik: " Ja ok dan ik vertel niet helemaal de waarheid, maar ik heb hier gewoon echt nu geen zin in. Kom over een kwartiertje maar terug....... toen hebben ze maar een knip gezet AUW! omdat ik dus totaal niet meewerkte. ppfff ik schaam me dood. Leek wel een klein kind.
ik heb niets geroepen was echt super rustig. had ik trouwens nooit verwacht ik dacht echt dat ik een superbitch zou worden.
Ik riep in het begin: Het doet echt heel erg veel pijn hoor... Schat, je moet tot 3 tellen. NUUUUUU En later: Ik ga dood, ik ga dood... Toen de vk zei: Bij de volgende wee wordt ze geboren verstond ik: Volgende week wordt ze geboren. Dus ik: WAAAT, volgende week pas?
Ik heb me dit keer netjes gedragen.....Heb alleen 1 keer geroepen UWEN SUKKEL NIET AAIEN! en verder niets......heb me wel verontschuldigd voor me voeten tijdens het persen(ja hoe bedenk je het op zón moment) ik heb namelijk vreselijke vierkante platvoeten, en ik wou daarrom mijn sokken aanhouden,maar die trok ze uit dus lag ik daar mezelf te schamen voor mijn voeten,terwijl er een kind uitgeperst moest worden....