Een Percy knuffel ( van Thomas de trein) voor zoon 1 euro Een knuffelhondje dat kan lopen voor 1,50 voor dochter 2 Teletubbie knuffeltjes voor 1 euro 2 Thomas treintjes voor 2 euro voor zoon Een Thomas station voor 10 euro voor zoon En een maxicosi voor 30 euro Een wipstoeltje voor 5 euro Een loopstoel voor 3 euro voor bij opa en oma En een loopstoel voor 10 euro En een Boxkleed voor 4 euro
Hier zaten ze de eerste al om 3:00 uur vannacht voor een plekkie. Vanaf 7:00 uur mocht er verkocht wordem. Was al flink druk. Heel veel kleding wat er te koop is. Heb gekocht: Dora boekjes voor 0,50 en 1,00 euro p.st Zandkasteel boekjes 0,50 euro p.st. Boekje over op potje zitten voor 0,50 euro. Hele grote Cars auto voor 3,00 euro Cars metalen autootjes voor 0,50 euro p.st Mack oplegger voor 2,50 euro Grote Takel voor 1,00 euro Grote Uitklapbare Mack voor 7,50 euro
Vanmorgen om half 9 een rondje gemaakt. Het is hier om de hoek dus lekker dichtbij. - 2 boeken van die 365 verhaalltjes -trekkertje - xbox spel voor mn man - 3dvd bod van dribbel(als nieuw!) - cars de film (vol krassen, maar doet t nog ) -2 houten puzzel - tol van vtech - modelbouwkitje voor man - barbapapa boekje - dribbel boekje - baby einstein dvd Totale schade: 12,25
4 'ik leer lezen' boekjes voor 0.80 ct 1 woezel & pip Tovertuin voorleesboek 1,50 Prinsessenkoffer 0.50 ct 4 my little pony's 2,- 2 Lief! Tuniekjes 2,- 1 Lief! Jurkje 1,- 1 Spijkerjurkje hm 1,- 1 polo hema 1,- Automatische bellenblaas + 3 navulflesjes 1,- Was er om 9 uur en toen was het al gezellig druk!
Tummy tub Springezel soort skippybal in de vorm van een ezel 2 boeken Paraplu Heel mooi stenen schaakbord Rolschaatsen Teva slippers Loempia's en kroepoek Voor 40 euro
Ambulance met geluid die je achteruit kunt trekken 20 ct voor m'n jongste zoontje Teva sandaaltjes voor 2,50 4 shirtjes voor de zomer voor m'n dochtertje voor 4 euro Dvd van plop voor 50 ct Voor mijn oudste ds voetbalspel voor 2,50 En een Wii voetbalspel voor 4 euro voor 5 dec Dvd van platvoet en vriendjes voor 50 ct 2 broeken voor 2 euro En voor mijzelf een leuke tussenjas, paars leer (denk imitatie?) voor 6 e En vanmiddag ga ik weer, met m'n oudste zoontje. Vanmorgen met m'n moeder geweest.
Het begon hier gisteren al om 17.00 en gaat door tot vandaag 17.00. Wij zijn gisteren dus eventjes eruit geweest. Vtech baby walker: 2,- Badjas prenatal: 1,- Aantal voorleesboekjes en 5 houten puzzels: 5,- Misschien dat ik zo nog even ga, maar ligt er maar aan hoelaat lief terug is enzovoorts.
Een stoeltje + tafeltje voor mijn kleine dochtertje.. 1 bumba puzzel + bumba boekje. De rest heb ik gewoon op de markt gekocht. Maar begint voor mij nu veelste druk te worden, ik ga straks wel eventjes weer samen met mijn man.
2 IKEA boeksteunen groen en 1 trui(nieuw) En voor Kiann het leukste speelgoed... Een tasje... gratis... Filmpje op FB
Zoon: jas 2 garageboxen voor zijn autootjes. Kunnen totaal 6 auto's in vrachtautootje cars schooltas (oude is bijna stuk) dvd van De wielen vd bus Dochter: 2 dekbedovertrekken van prinsessen samen 5 euro (nu in de wasmachine) 2 shirtjes, 1 broek en een trui o.a. name it. dora speelgoed poppenstoeltje voor achterop de fiets draagzak en draagtas voor de pop (net al even uitgewassen) En voor hun samen nog zo'n prinsessen modewijzer. Ze mogen beiden graag knutselen.
omdat ik met griep op bedlig moest man alleen met zoontje. Helaas geen acquaplay of watertafel maar een paar kleine dingetjes een verzameling plastic dino's, een r2d2 robot en een stapel dora boekjes