Helémaal niks. Ik vind het verschrikkelijk om in die grote massa opzoek te gaan naar wat fatsoenlijks. Op de een of andere manier wordt hier alleen maar troep aangeboden. Ik zie iig de 'schatten' er niet tussen liggen. Wel leuk te lezen dat het jullie wel gelukt is! Maar zo vroeg al, pff.
Hier vanochtend gegaan tijdens de abdicatie, ik heb leuke dingen gescoord voor onze peuter! Diego 4 in 1 puzzel Wonderteam 4 in 1 puzzel Dora 2 in 1 puzzel Woezel en pip boekje Speelgitaar (moest de kleine man perse hebben, vooruit dan maar) Spel hondje waf Doosje met 4 houten puzzels Bij elkaar was ik iets van 12 euro kwijt. Zoonlief was helemaal blij! (en mama ook)
Hier idem! Echt jeugdsentiment en mijn dochter is er sinds kort ook gek op! Vanmiddag op Youtube even een paar verhaaltjes geluisterd Verder is de opbrengst een Jip en Janneke voorleesboek (3 euro, nieuw) een Pip stijl sleutelhanger en een toetertje voor op dochters fiets.
2 dora puzzel en 2 boekjes met geluiden voor 5 euro 1 poppenkinderwagen voor 5 euro 20 houten legpuzzels (zgan!) voor 5,00 1 loopfiets voor 2,00, maar die moet nog ff in de revisie heel veel oude troep op de vrijmarkt waar ik vanochtend was. En de kindermarkt die in ons dorp was, was na 1 1/2 al afgelopen, aangezien er door de huldiging op tv niemand kwam en de kids er flauw van werden... wij kwamen na afloop vd huldiging dus op het veld en iedereen was al aan het inpakken.
Hier 2 dingen gescoord. Een my little pony kasteel met toebehoren en 3 my little pony's, 5 euro. En een barbieauto voor 2,50. En we waren nog naar een fietsje opzoek, maar daar wilden ze 80 euro voor hebben, dus die hebben we lekker laten staan.
verkleedpak ninja turtles en incredibles voor 2,50 samen 2 grote my little pony's 2 euro beyblade ding 2 euro barbie met zwanenbootje 1,75 was niet veel maar de kinderen hebben het wel geweldig gehad met alle spellentjes die georganiseerd werden.
Helemaal niks! Had gehoopt op wat leuke kleertjes voor ons meisje, maar helaas niks leuks kunnen vinden. Wel ff een riem voor mezelf gekocht (gewoon in een winkel dus niet op de vrijmarkt) want m'n broek zakte enorm af!
Hier wel erg veel ben super tevreden! My little people bus inclusief poppetjes 3 euro. My little people vliegtuig 4 euro inclusief 4 poppetjes, my little people auto 6 duro inclusief poppetjes ( had wel goedkoper gekund) 2 Nijntje boekjes 1 euro, 2 badboekjes Nijntje en dikkie dik 0,40 cent, hele zak met duplo 1 euro, 3 puzzels 2 euro, een babyschommel 4 euro, en een baby duplo voor 5 euro!
Was er vrij laat, pas om 16.00 uur ofzo, maar dat was wel fijn want iedereen wou van z'n spullen af. Heb voor de kinderen een stapel leuke boekjes gekocht voor 10cent per stuk.
aantal dingetjes voor onszelf onder andere de dvd van Jungle book mis nu nog 1 disney classic maar die is nooit in nederland uitgebracht. voor vriendlief dvd van U2, paar spellen 2 jip en janneke voorleesboekjes. aantal disney figuurtjes EN een (vind ik) super gave spiegel Bambi Spiegel
Wij waren aan t grijpen bij de kermisautomaten hadden er 2 euro ingegooid wouden zo graag dora en boots (dat Aapie) ik zei tegen me vriend voordat we nog meer geld spenderen misschien zijn ze ook te koop op de markt en Jahoor! Dora en boots samen voor 1 euro! Daarna nog hele leuke laarsjes voor dochterlief ben er niet egt een voorstander van 2ehands schoentjes maar ze kan nooit laarzen aan door hogr wreef en deze pastte ze en kon ze ook niet laten staan :-D oja en nog bij de kermis een wijnbal gekocht was alweer veel te lang geleden en voor dochterlief een suikerspin ze wist alleen niet goed wat ze ermee moest dus dus die had liever een koekje haha. ... en ze heeft een gratis knuffeltje gekregen van Mickey mouse ze zei heel de tijd mouse mouse hahahaha, was een geslaagd dagje
Onze dochter wilde heel graag een knikkerbaan en een gitaar. Nou laat ze het allebei gevonden hebben. Ze was door het dollen heen. Ook heeft ze nog een vlieger gekregen en zelf een kadootje voor haar zusje gekocht. Wat is het toch mooi om je kind zo te zien genieten. Bij elk kleedje ging ze wel zitten en met iets spelen
Shoesme schoentjes voor 5,- in goede staat Silly Billy slab met lange mouw 1,- Nieuwe metalen cars auto voor 10 cent en die wilde mijn zoontje al heel lang! En regenlaarsjes voor de jongste 1,- Korte broek oudste 0,50 cent en een gratis shirt! En mijn schoonmoeder heeft nog 4 auto's van Cars gescoord voor 50 cent per stuk! Verkocht voor ruim 80 euro!
Hier was maar een kleine rommelmarkt,maar toch nog wat kunnen scoren. Een wipkip voor 5 euro en een voorleesboek voor 2 euro,en dan voor mezelf ook 2 boeken 2 euro per stuk.
Nou hier flink wat spullen gekocht: 8 spijkerbroeken voor zoontje a 1 euro per stuk oa Dirkje, Name it, Esprit. 4 Vingino shirtjes 2 korte broeken Vingino 2 spijkerbroeken Vingino voor dochter 4 shirts Vingino, Salty dog voor dochter Spijkerjurkje Zara voor dochter Mexx jumpsuit voor dochter 2 steps voor zoon en dochter Taart/cupcake bewaar en vervoerdoos nieuw Olie en azijn flesjes nieuw in verpakking 1 autostoel 20 stuks babykleertjes oa omslagdoek, rompertjes, mutsjes , slofjes, jasje voor een vriendin die deze week uitgerekend is en geen geld had om die spullen te kunnen kopen. Muurlamp bloem roze voor dochter Keyboard dochter 2 laptops voor de kids, 1 van Vtech en 1 ban mega Mindy Ark van Noach met heel veel dieren Wipstoel prenatal met schapenvacht Dvd speler van Disney voor de kids Echo microfoon voor kids 4 dvd's van Dora, Alice in wonderland en diego Totaal 75 euro uitgegeven, vind het meevallen
Een nieuwe muziekmobiel voor in de box! 2,50 Nieuw paar schoentjes van shoesme, maat 18 voor nr 2 2 Waterspuiter voor zoonlief 2 Skipakje voor nr 2 die ook mooi in de maxicosi kan etc 0,50 Zwemvleugeltjes (kleine maat) 0,50! Lekkere aardbeien en stroopwafel, en Owja 5 rondjes in de draaimolen voor de grote kleine man!
gister echt leuke dingetjes gevonden, voor maar 10 euro totaal: - aantal Nijntje boekjes - paar dikkie dik boekjes - 2 badboekjes (Nijntje en dikkie dik) - paar stoffen boekjes (oa. Nijntje) - luisterboek dikkie dik - boekje + cd met liedjes van Nijntje - 4 mooie voorleesboeken van de serie 'kleine beer' - voorleesboek richard scarry - stoffen boxspiraal Nijntje (echt heel mooi)
-poppenkleertjes -shirtje, rokje mimpi en vestje voor mijn jongste -boel shirtjes h&m voor de oudste - jurken; mimpi, jottum, marybell, barbera farber -disney dvd`s - etagère - glazen bord op standaard - juskom met lieve roze bloemetjes (helemaal blij mee!!!) - vriendenboekje nieuw in de verpakking - 2 paar schoentjes voor de jongste - cd k3 en dit hebben de meiden zelf uitgezocht; - betty spaghetti poppen - tover/schud bal van prinsessen Heel veel gevonden dus, maar waar ik voor ging helaas niet. Namelijk een zand-water tafel.