kleine trampoline, 2,50 grote vrachtwagen et 2 grote auto's erin, 5 euro. speelkleed met draaischijf, waar zoon op zijn buikje kan liggen en zelf draaien, voor 5 euro 12,50..
Heel veel rommel heb ik gekocht Ging eigenlijk voor de little people, maar die was overal al weg En dat terwijl de markt officieel pas 15 minuten open was Maar me alsnog goed vermaakt hoor en toch leuke dingen op de kop weten te tikken!
Hier ook enorm gescoord: -zoonlief heeft voor 5 euro een enorme berg aan auto's gescoord. -Voor zoonlief een gloednieuwe fiets ( was ook echt uit zijn oude fiets gegroeid) - prachtig houten keukentje van belle en het beest voor 1.50 - poppebedje vintage voor 4.00 - loopwagentje 3.00 - bratz barbiepoppen auto voor 6.00 -schoonmams die mee was heeft een plastic keuken gescoord voor 3 euro. - muziek speeltje voor 1.00 - speelkassa met alle bendigdheden voor 2.00 -gloednieuw spelletje visjes vangen. 1.00 -2 paas nieuwe schoenen voor 10.00 ( van nicht die d'r voorraad kwijt wilde. Manlief is zelfs 2 keer heen en weer gereden om alles mee te krijgen maar alles ziet er nog super mooi uit dus we waren er erg blij mee.
Ik ga zo denk ik even naar de kringloopwinkel...vaak willen mensen de overgebleven spullen daar wel achterlaten
hier ook goed gescoord! -vtech smartville boomhuis, werkend en compleet voor 2,-! -van fisher price zon geval wat ballen omhoog blaast 2,50 -de originele rollebol van tupperware voor wel.. schrik niet.. 0.50!
Alleen puzzel voor zoonlief 1,- Hebben daarna minimaal een half uur echt compleet vast gestaan, dus zodra er een uitweg was zijn we direct aan de 'feestvreugde' ontsnapt. Wat een gore meuk lag er zag, en als je helemaal vaststaat zie je natuurlijk ook niks. Nee, voor mij hoeft zo'n vrijmarkt niet meer, ben niet zo dol op tweedehands !
Wij hebben zelf een dora computer gekocht voor onze zoon die vindt die zo leuk, ach maakt het uit dat die roze is hij doet het nog. Verder had onze zoon 5,00 mee aan losgeld en hij moest stop zeggen als die wat zag, was dus echt leuk hij glunderde toen hij alles had verzameld, al met al heeft die maar 1,70 uitgegeven daarvoor had die een mickey mouse puzzel 4 stuks, een knalgele kever, een connexxion bus, een politieauto en een setje auto's van chuck nieuw in de verpakking.