Advies kleding man

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Voor mijn man hebben we ivm nieuwe baan wat nette kleding nodig.
    Niet persé een pak, wel een nette broek/ pantalon.
    Paar overhemden.
    En iets van een jasje/ colbert/ blazer.
    Moet wel lekker vlot en een beetje hip zijn. Kleur mag ook zeker.

Voor vrije tijd eigenlijk nog nooit echt nette kleding voor hem gekocht.

Hij heeft nu helemaal geen tijd om te shoppen, én heeft er ook nog eens een hekel aan.

Ik ga dus denk ik voor hem de stad in.

Maar heb geen flauw idee waar ik moet beginnen :).

Tips voor winkels zijn welkom (mag niet te duur zijn hebben geen groot budget!)
    Voorbeelden & plaatjes van leuke dingen zijn nog meer welkom.
    Dus heb eigenlijk eeb beetje combi-hulp nodig...

Is er iemand die me een beetje op weg kan helpen?

(PS Hij heeft een normaal/ slank figuur, ong. 1.80 lang en een donkere huid (indo :)))

2. tulip

tulip Niet meer actief

Bij de WE, mooie pakken, pantalons e.d voor een redelijke prijs. Het zijn altijd dure aankopen, maar hier vond ik het goed te doen. Bij ons wordt je ook altijd netjes geholpen. Je kunt ook eerst online kijken, maar weet niet of daar de hele collectie opstaat.

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Mijn man kan goed slagen bij de C&A. Zowel voor overhemden als vrije tijd (die laatste vooral broeken).

Tip, even zijn boord maat onthouden. (of ik ben zo erg dat ik die altijd vergeet haha)

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Voor dat soort kleren gaan wij altijd naar de C&A. Goede pantalons en leuke overhemden. Ik denk dat jouw man wat fellere kleuren overhemden wel leuk zullen staan, maar ook wit. Die zijn er volop nu. Een pantalon met een klein streepje vind ik altijd wel stijlvol.

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik zou eens bij de h&m gaan kijken. Daar hebben ze wel pantalons en overhemden. Of bij de C&A...is ook niet te duur denk ik.

Ik zou het lekker simpel houden. Gewoon een mooie pantalon met een overhemd. En dat overhemd hoeft niet perse helemaal effen te zijn. Kan ook met een fijn werkje of een dun streepje ofzo.

Even wat voorbeelden van wat ik zou doen: (als de links werken...)

http://files.hm.com/media/products/825/ML825_0591_117R_74852.jpg
    http://files.hm.com/media/products/825/ML825_0637_109r_74834.jpg
    http://files.hm.com/media/products/805/ML805_2499_016R_73808.jpg

Kon verder zo geen voorbeeldjes vinden...maar zou dus niet te moeilijk denken...met een paar pantalons en overhemden kom je een hele eind en kan je goed combineren!

6. Female

Female Niet meer actief

Oh thanks meiden!

Maat: Moet idd eens even meten, zag al op internet dat er duidelijke maatlabels staan dus zal het meetlint eens om hem heen wikkelen :D.
    Zeker omdat ik alleen ga en hij dus niet kan passen is dat wel zo safe.

We en C&A en H&M ga ik zeker naar toe. C&A was ik nog niet echt opgekomen, dacht dat die wat tuttiger was :) valt mee dus..

Site vd WE stond maar heel weinig op.

Voorbeeldfoto's; vind ze alle 3 leuk!
    Idd zulke basic stukken is mss het beste, en ook praktisch.
    Kan dan idd een paar overhemden in vlotte kleuren doen, of idd met een werkje erin..
    En idd, wit is ook een goeie, staat hem ook mooi vind ik!

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Peek en Cloppenburg
    V&D

Esprit online shop; hebben vaak hele leuke dingen in de sale, en mag zonder kosten retour gestuurd worden.

Shop-se!

8. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Wij hebben voor een bruiloft bij de C&A een overhemd gehaald voor mijn vriend. Was iets van 15e(vond ik erg goedkoop), maar hij kreeg alleen maar complimenten:)

9. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    voor de pakken gaan wij altijd naar C&A en de overhemden bij de Hema inc stropdassen :)

Bij de C&A heb ik kennnelijk altijd de gave om non-ironing overhemden uit te kiezen die je iddniet hoeft te strijken, maar meteen moet persen :s De overhemden van de Hema zijn van nette kwaliteit en makkelijk weg te strijken..
    ( omg ik klink als een mega muts 8))

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    We en h&M! C&A valt bij mijn man erg hobbezakkerig, maar hij heeft wel een atletisch figuur.
    Voor vrije tijds kleding slaagt hij altijd goed bij de Sting.

11. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Ik vind dat je een pak echt goed moet passen in de winkel, zeker als het een eerste pak is. Je hebt zoveel verschillen in pasvorm.
    Maar als je hem echt niet mee naar de winkel kunt krijgen is misschien de Otto of Wehkamp iets?
    Kun je lekker veel bestellen en alles op je gemak passen.

Deel Deze Pagina