VWO--> P geschiedenis universiteit--> P uitgaan in groningen --> HBO kunstacademie maar ben uiteindelijk restaurantmanager geworden in diverse top (michelin) zaken heheheh gekke switch he sindsdien allerlei Horeca-papiertjes, leermeester, BHV, en nu bezig met onwijze wijnopleiding. handig wel, dat laatste, als je zwanger bent ambities ' later als ik groot ben ', naast eerst! fulltime beebjecarriere: meer schilderen/exposeren, boek(en) uitgeven, en me langzaam terugtrekken uit (de voorkant van) de Horeca. wel in een MT, niet meer op de voorgrond.
vmbo kader, zorg&welzijn Beveiliger 2 via ROC Opleiding centralist alarmcentrale En nu werk ik als centralist in de eigen meldkamer van dirk van den broek.
HAVO en daarna verkorte HBO-opleiding toerisme. Heb een jaar in het toerisme gewerkt en vond het vreselijk daarna heb ik gewerkt als: - kas-/officemanager bij een bank - griffier bij Rechtbank Utrecht - notarieel secretaresse - juridisch secretaresse bij een hyp.verstrekker/verzekeraar Vanaf 1 juli ben ik helaas zonder werk. Ik weet nog niet wat ik dan wil gaan doen. Ik vind het notariaat heel leuk, maar da's een branche die het nu best moeilijk heeft. Ik moest bij de notaris waar ik werkte ook weg door een reorganisatie ivm de crisis...
Gymnasium met alle talen en wiskunde B -- Algemene Letteren (P) -- Algemene Taalwetenschap -- (D)... beetje lang over gedaan wegens erg leuk 'studie'verblijf in het buitenland, relaties die zo vaak aan en uit gingen dat ik er een dagtaak aan had, etc. ... en nu promovendus taalwetenschap (na de verdediging van het proefschrift dat ik nog moet baren ben ik dr. ipv drs. en kan ik verder met onderzoek als postdoc en hopelijk ooit as universitair (hoofd) docent). Niet enorm verrassend dus
Na de havo opleiding tot A-verpleegkundige, na paar jaar vervolg opleiding Medium Care, na een half jaar weer opleiding Intensive Care en daar heb ik 3 jaar gewerkt. Daarbij deed ik altijd al de bedrijfsadministratie van mijn man, altijd erg druk dus. Toen na een jaar of 5 groeide het bedrijf van mijn man heel erg (hij is zijn eigen zaak begonnen toen we net 1 jaar samen waren) en ik kon de nacht- avond- en weekenddiensten niet meer combineren met het werk in ons bedrijf, het was gewoon teveel en ik kreeg het niet meer af. Dus toen ben ik gestopt met mijn IC-werk omdat je een eigen zaak niet opzij zet en ben fulltime in het bedrijf gaan werken. Doe ik nu nog steeds, 3 dagen per week. Na het zetten van de stap om te stoppen op de IC hadden we plotseling ook tijd en ruimte voor een kindje: hoera! Dus zékerrrrr geen spijt van gehad!!
Ik heb een diploma Ondernemer/manager En ik heb nog Bestuurskunde gestudeerd ( dus Bachelor Public Management) Ik ben nu thuisblijfmoeder met bijna een eigen bedrijfje ( freelance ) Ik heb enkele trainingen en cursussen coaching gevolgd en ben daarnaast autodidactisch verschillende filosofische stromingen aan het bestuderen en aan het eigen maken.
Havo --> Lerarenopleiding Wiskune + Lerarenopleiding natuurkunde 2e graads --> Nu docent wiskunde en natuurkunde op vmbo 2,3,4 en Havo 2,3
Hier eerst VWO gedaan. Daarna Sociologie (uni). Deze opleiding heb ik gecombineerd met een opleiding Wetenschapsjournalistiek. Momenteel ben ik bezig om af te studeren als Pedagoog. Tegelijkertijd zet ik mijn eigen promotietraject op. Ik hoop dus over een jaar of 5 ook Dr. te worden. Ik combineer dit allemaal met een baan in het voortgezet onderwijs (docent gecombineerd met coordinerende taken).
ik heb Turkse Taal en Cultuur gestudeerd en werk nu als bibliothecaresse. Of zo noemen ze het bij ons niet maar toch ik wil in de (verre) toekomst iets gaan doen met integratie, maar daar moet ik nog aanvullende cursussen/opleidingen voor volgen en daar heb ik nu geen tijd/zin/geld voor
Havodiploma, directiesecretaressediploma, pedicurediploma en nog een paar maanden Spaans geleerd. Ik heb inderdaad een paar jaar lang fulltime als directiesecretaresse gewerkt voor internationale bedrijven, dus dat Spaans kwam ook nog wel eens van pas. Toen deed ik daarnaast een avondopleiding pedicure en vervolgens heb ik die 2 beroepen nog gecombineerd, dus parttime mijn eigen pedicurepraktijk en parttime secretaresse. Daar ben ik allebei mee gestopt en nu werk ik vanuit huis als telefonisch enquêteur, dus totaal wat anders, maar wel ideaal te combineren met kinderen. Ondertussen kijk ik rustig verder of er misschien nog een wat uitdagendere baan voorbij komt hier in de buurt, maar het werk ligt momenteel niet voor het oprapen.
mavo > havo > hbo lerarenopleiding Duits en daarna nog economisch Duits en duitse economie aan de uni. nu: geef ik les op een vmbo met (volledige) leerwegondersteuning (adhd-autisme,dyslexie e.d.) Nederlands, Ict en Duits
Havo, toen 2 jaar Creatieve Therapie Muziek, daarna toch maar overgestapt naar de Pabo. Die heb ik wel afgemaakt, even op reis geweest, anderhalf jaar voor de klas gestaan en toen in deeltijd Museologie gestudeerd op de Reinwardt in Amsterdam. Bijbaantjes gehad in bijlesinstituut, boekwinkels en musea en nu fulltime aan het werk als educatief medewerker in een archiefinstelling. Bevalt supergoed!!
Ik heb de dag opleiding tot doktersassistente mbo4 gedaan, duurde 3 jaar. Ook een aantal jaar gewerkt als DA bij een huisarts, nu thuisblijf mama.
Ik heb de HAVO gedaan en daarna HBO Communicatie.....en reis nu manlief achterna die voor zijn werk Europa doorkruist. Ben op dit moment thuismama....
VBO-SPW-3 was de opleiding. Daarna heb ik 4,5 jaar op een kinderdagverblijf gewerkt als pedagogisch medewerker, toen een jaartje als alfa-hulp in de thuiszorg en nu sinds dit jaar februari als gastouder.
Mavo,Koks-opleiding (Na 1 jaar gestopt,was een foutje),SPW Ik werk nu al 4 jaar met verstandelijk gehandicapten van laag niveau met gedragsproblematiek,autisme en dwanghandelingen.