vraagje wii

Discussie in 'De lounge' gestart door BoBam, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoBam

BoBam Niet meer actief

Ik wil heel graag een wii hebben!
    Hij lijkt mij geweldig!
    Maar is er ook iemand die weet of je er ook dvd's op kan kijken?
    Want dan ozu ik mijn playstation kunnen verkopen, weer een reden om een wii te kopen :) haha

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

nee kan niet :)

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb ook een vraagje over de Wii, hoop dat de topic starster het niet erg vindt dat ik hem hier stel.

Weet iemand waar ik de wii fit nog kan krijgen?

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.886
    5.181
    113
    Home
    wij hebben de wii fit bij music store gekocht

5. BoBam

BoBam Niet meer actief

en waar kun je de wii het goedkoopst krijgen?

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Wii fit kan je vrijwel overal nog kopen waar de wii-console ook verkrijgbaar is! Mischien dat je het wel eerst moet bestellen omdat het niet op vooraad is! (o.a. Bart smit, Intertoys, gameshops)

Op bol.com kan je hem ook bestellen, en vindt hem ook wel 'goedkoop' daar... (maar ik weet niet wat de prijs gemiddeld is).

Mijn wii & fit heb ik gratis bij mijn nieuwe telefoon abonnement gekregen! Ook lekker... ;)

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    kijk een bij de game shop daar worden dingen ingeruild voor nieuwe spellen enz daar kun je ook goedkopere stuurtjes,spellen enz krijgen

8. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Wij hebben de wii fitt bij dixons gekocht voor 89 euro!

9. carlijn

carlijn Actief lid

24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Ook bij dixons gekocht, maar misschien even wachten? In het nieuwe jaar op marktplaats ;) ?

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Bij bol.com is levertijd 4 tot 6 weken. Bij de dixons is hij ook uitverkocht. Bij de Bart smit en Intertoys moet je op een wachtlijst en dan maar afwachten wanneer hij binnenkomt en wanneer je aan de beurt bent. Ook bij de Media markt en saturn is hij uitverkocht.
    Music store hier in de buurt zou ik nog eens kunnen proberen, op hun webwinkel is de levertijd 5 tot 20 dagen.

Er staan wel genoeg te koop op marktplaats, maar daar wordt gewoon 200 euro op geboden, vindt dat een beetje te duur voor iets wat in de winkel 90 euro kost. Dan maar even wat langer wachten.

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  12. bapsie

bapsie Niet meer actief

bij de groothandel liggen er veel op voorraad, en net zo duur als de bovengenoemde winkels...

je kan geen films draaien op de wii, maar hier komen wel mogelijkheden voor binnenkort...
    Wij hebben en de playstation en de wii maar gebruiken de playstation bijna niet meer...

13. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik ben ook al weken op zoek naar de Fit, maar hier is hij ook overal uitverkocht..

Vorige weekend was ik in Oosterhout (n-b) en daar had de Bart Smit hem binnen gehad, alleen jammer dat ik niet 2 uur eerder was in de winkel, want hij was gewoon al weer uitverkocht.

14. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Wij hebben sinds kort ook de WII echt super leuk !

Ik heb het bij Neckermann bestelt , gewoon weg omdat ik geen zin had om de stad in te gaan met die drukke feestdagen .

De wii fit heb ik nog steeds niet binnen en heb al heel veel winkels afgebeld maar niemand heeft het .

15. BoBam

BoBam Niet meer actief

nou ik heb net de wii besteld bij bol.com want dan krijg je ook 2 spellen erbij!
    Oeh dan krijg ik hem vast dinsdag binnen, dan moet ik net werken natuurlijk,,, aah ik wil hem nu al!

16. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    wii fitt heeft de bart smit bij ons iig nog wel, gisteren nog gezien

17. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Ja maar bij 'Ons' is vast niet dicht bij mij hahahah

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wij hebben de fit bij van leest gekocht was ook de enige winkel die hem op dat moment had.

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    @binnabinna, dat zijn assecoires voor de wii fit ;)

Zo te lezen ben ik niet de enige met dit probleem.
    Straks maar even een paar winkels bellen.

20. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    wij hebben de wiifot gekocht bij free record shop, was de enige winkel die er nog 1 op voorraad had!

Deel Deze Pagina