Ik wil heel graag een wii hebben! Hij lijkt mij geweldig! Maar is er ook iemand die weet of je er ook dvd's op kan kijken? Want dan ozu ik mijn playstation kunnen verkopen, weer een reden om een wii te kopen haha
Ik heb ook een vraagje over de Wii, hoop dat de topic starster het niet erg vindt dat ik hem hier stel. Weet iemand waar ik de wii fit nog kan krijgen?
Wii fit kan je vrijwel overal nog kopen waar de wii-console ook verkrijgbaar is! Mischien dat je het wel eerst moet bestellen omdat het niet op vooraad is! (o.a. Bart smit, Intertoys, gameshops) Op bol.com kan je hem ook bestellen, en vindt hem ook wel 'goedkoop' daar... (maar ik weet niet wat de prijs gemiddeld is). Mijn wii & fit heb ik gratis bij mijn nieuwe telefoon abonnement gekregen! Ook lekker...
kijk een bij de game shop daar worden dingen ingeruild voor nieuwe spellen enz daar kun je ook goedkopere stuurtjes,spellen enz krijgen
Bij bol.com is levertijd 4 tot 6 weken. Bij de dixons is hij ook uitverkocht. Bij de Bart smit en Intertoys moet je op een wachtlijst en dan maar afwachten wanneer hij binnenkomt en wanneer je aan de beurt bent. Ook bij de Media markt en saturn is hij uitverkocht. Music store hier in de buurt zou ik nog eens kunnen proberen, op hun webwinkel is de levertijd 5 tot 20 dagen. Er staan wel genoeg te koop op marktplaats, maar daar wordt gewoon 200 euro op geboden, vindt dat een beetje te duur voor iets wat in de winkel 90 euro kost. Dan maar even wat langer wachten.
bij de groothandel liggen er veel op voorraad, en net zo duur als de bovengenoemde winkels... je kan geen films draaien op de wii, maar hier komen wel mogelijkheden voor binnenkort... Wij hebben en de playstation en de wii maar gebruiken de playstation bijna niet meer...
Ik ben ook al weken op zoek naar de Fit, maar hier is hij ook overal uitverkocht.. Vorige weekend was ik in Oosterhout (n-b) en daar had de Bart Smit hem binnen gehad, alleen jammer dat ik niet 2 uur eerder was in de winkel, want hij was gewoon al weer uitverkocht.
Wij hebben sinds kort ook de WII echt super leuk ! Ik heb het bij Neckermann bestelt , gewoon weg omdat ik geen zin had om de stad in te gaan met die drukke feestdagen . De wii fit heb ik nog steeds niet binnen en heb al heel veel winkels afgebeld maar niemand heeft het .
nou ik heb net de wii besteld bij bol.com want dan krijg je ook 2 spellen erbij! Oeh dan krijg ik hem vast dinsdag binnen, dan moet ik net werken natuurlijk,,, aah ik wil hem nu al!
@binnabinna, dat zijn assecoires voor de wii fit Zo te lezen ben ik niet de enige met dit probleem. Straks maar even een paar winkels bellen.