Wij hadden 3 loten (wel alledrie gekregen), en hebben helemaal niks gewonnen. Maargoed, ook geen verlies dus.
5 euro en we hadden twee halve loten Ik hoorde dat de kans groter was dat je in het komende half uur zou overlijden dan dat je de hoofdprijs zou winnen... Maar ja...je ZAL hem maar winnen he
Wij wonen in de provincie waar de 25 miljoen is gevallen en........... je raad het al........ niet bij ons.....haha...hadden wel geteld...14 euries.... en gelukkig en gezond!
Helemaal niks... maar wij hebben ons voorgenomen om over een paar dagen de grootste prijs denkbaar in het ziekenhuis op te halen! Liefs, Josien
Wij 60,- maar we hadden een half lot dus 30,-. Was een beetje laat met een lot kopen, dus ze hadden alleen nog maar halve loten de rest was al uitverkocht.
Ja wij hadden ook al hoop toen we dat hoorden...hadden ons lot niet meegenomen. Kijk ik net....wel 10 hele euro's 8)
Wij ook maar 10 euro. maar goed ik hoorde dat er 5 miljoen loten waren verkocht, dus de kans was heeeeel erg klein dat je iets zou winnen.
hier 10 euro ! maar goed dat we geen limo hadden besteld om in naar huis te gaan vannacht hahaha wie weet volgende keer .......