Hier ook 10,= Tot nu toe op de site 64,= het hoogste. Raar eigenlijk, zoveel loten en zulke lage prijzen....
weet je wat ik niet snap, waarom doen zou nou niet die 50 miljoen verdelen over 50 winnaars? dan hebben 50 mensen ieder 1 miljoen ook veel geld en meer mensen gelukkig
ja dat snap ik dus niet dat zei ik dus gister ook tegen mijn man.... desnoods iedereen 100.000 euro weet je hoeveel dat is? nog meer mensen blij toch
Iedereen die prijs had: gefeliciteerd! Het is niet voor niks een loterij he...dus ja, achteraf een sabotage gevoel hebben is misschien een slechts verliezer-sydroom? hahahaha Ik hoop dat vele de echte Jackpot inderdaad zullen krijgen dit jaar, een baby! *hier geen lot*
Je hebt helemaal gelijk, Elmo. Mijn enigste voornemen voor dit jaar is een brusje maken voor kleine Sem. Al zou ik 50 miljoen kunnen winnen, de wens om weer zwanger te zijn is me veel meer waard.
dat is ook idd zo! weet je als je te weinig geld hebt heb je iedere dag zorgen maar teveel geld ook weer. Ik ben echt pas blij dat ik geen zorgen heb en gezonde kinderen mag hebben!
kheb 14 euro gewonnen, maar kheb maar een half lot, en me zus de andere helft.. dus 7 euro gewonnen woehoe kom ik aan met me lullige laptop