Wij helemaal niks. Maar had het ook niet echt verwacht, zoals mijn moeder altijd zegt"weinig geluk in het spel, veel geluk in de liefde. En we hebben zo veel geluk gehad dat we eigenlijk echt niks hadden kunnen winnen. Als jullie snappen wat ik bedoel.
Ik zat net de krant te lezen (Nieuwsblad vt Noorden).... een afdeling in het UMCG kreeg als dank voor de goede zorgen een Staatslot kado.... ze wonnen er maar liefst 25.000 mee..... als ze ook de juiste letters hadden gehad dan hadden ze dus 25 miljoen gehad!
44 hele euri! Maar we doen het hele jaar automatisch mee en dit is het eerste wat we in 2008 hebben gewonnen...
ik had de eindcijfers...31...omdat angelina 31-12-2007 geboren is. ze heeft ons geluk gebracht...30 euro! die zijn netjes de spaarpot in gegaan
Ook hier waren we te laat met kopen. Toch jammer. Gister wel een blu-ray speler en een ,mooie fles champagne gewonnen bij de postcodeloterij.
Hmm, 10 euro, met een half lot, dus 5 euro, schiet weer niet op! Eigenlijk is het fantaseren wat je met de hoofdprijs gaat doen veel leuker dan de uitslag achteraf!
Nou, wij waren de winnaar van 5 hele euro's. Ik zelf ben nooit echt die denkt dat wij ook maar 1 cent winnen. Maar mijn vriend die waand zichzelf elke maand weer miljonair