dat was met de postcodeloterij meen ik.. in die wijk waar veel mensen dus blijkbaar alleen op papier hun prijs zien omdat de rest al geclaimd is door belastingdienst en deurwaarders.
haha, oei, heel fout van me, maar daar moest ik even héél hard om lachen! wel sneu: win je wat, ben je het gelijk weer kwijt. maarja: iedereen moet belasting betalen, dus zij ook.
En terrecht vind ik hoor, Ze kunnen het ook zo zien de mensen die het gewonnen hebben zijn ze er gelijk vanaf
Hahahahaha maar ik neem dan aan dat die mensen er evengoed blij mee zijn, want hun schulden zijn wél (gedeeltelijk?) afbetaald! Eerste wat ik (jij, wij..?) iedere maand doen van ons salaris is toch ook rekeningen betalen? En de opluchting is dan groot als dat weer netjes gelukt is.. Althans, hier wel haha!
Hmm helaas geen prijs , nu maar hopen dat dat betekend dat we op andere gebieden meer geluk hebben dit jaar.
Het is leuk om iets te winnen maar ze hebben zo gigantisch veel winst op al die loten ze verliezen er echt niks op. Maar ik geef er mijn geld echt niet aan uit de kans is zo klein dat je een leuk bedragje wint. Of je moet ze kado gekregen hebben.
Hier 5 euro, op een half lot dus... Ach ik koop altijd alleen oudejaarsloten anders zou het me wel erg veel kosten het hele jaar door want ik win toch nooit