het gaat over mijn dochtertje, ik vroeg me af of hier pedagogisch medewerkers of mensen die met kinderen werken? ik zou graag wat vragen willen stellen
Je mag mij evt ook pb'en, ik weet niet of je meer mensen dingen wilte vragen?? Ik heb spw en PABO gedaan.
Ik weet niet of je nog iets hebt aan een doktersassistente in opleiding (heb hiervoor maatschappelijk werk gedeeltelijk gedaan en verzorgende IG), maar als dat wel het geval is dan pb je me maar!
ook hier een pedagogisch werkende. Ik werk met oa zogeheten gedragsboeiende kids, dus een bult aan ervaring. Dus mocht je nog vragen hebben...
dat zijn er nogal wat! mocht je vragen hebben over de indeling van de kinderkamer, mag je mij pben, heb interieur opleiding gedaan
hahaha, jouw naam ga ik onthouden voor over een jaartje, dan krijgt mijn dochtertje een leuke nieuwe meidenslaapkamer
haha, die Miffy! Wat een goed forum toch he, je roept en meteen staat er een dozijn professionals voor je klaar!
Mij mag je ook pb-en, hoor, maar ik heb geen pedagogische opleiding gedaan, ik ben gewoon nieuwsgierig, hihi!