De hoofdprijs is dit jaar op mijn lot gevallen, alleen .... ik was m vergeten te kopen Kwam er gisteravond pas achter dat we voor dit jaar geen loten hadden, naja ... volgende keer beter zal ik maar zeggen
Ik 7,50 Vriend 5,00 Dochter 5,00 We leggen alles bij elkaar en kopen er wat leuks voor voor dochterlief
Leuk toppic.. wij hebben niets, hadden ook geen loten gekocht.. hebben de nieuwjaarsquiz (heet dat zo?) gezien.. hierin werd uitgerekend hoe klein je kans is om iets te winnen en dat de kans op winst ( dus de aanschaf van je lot er minimaal uit) bijna nihil is... toen dacht ik.. ik stop het wel in de spaarpot van mijn kleine... ben wel benieuwd of er nog grotere bedragen gewonnen zijn? tot nu toe verdacht veel tientjes...
Wij hebben helaas niets gewonnen op ons half lot. We hebben alleen een beetje pret gehad van het dromen van 13.750.000. Nu wachten op de postcodeloterij Ik denk ook niet dat als iemand veel geld wint het hier ook niet neer gaat zetten. Zou ik niet doen ik elk geval.
Wij hebben ook wel 10 hele euro's gewonnen Gelukkig zijn we op ander manieren al verschrikkelijk rijk..