60 euroooo! was namelijk van plan 2 loten te kopen, maar was het vergeten hihihi dus weer 60 euro bespaard
Hahaha, hier een lachertje met die loten. Mijn man komt gisteren met 2 halve loten thuis. Zegt ie vanmorgen, zeg schat, we hebben op 1 lot 100 euro en op het andere 15 euro! Nou, toppie toch, 115 eurootjes gewonnen, waren we toch blij mee! Zegt ie na 10 minuten, we zaten inmiddels aan het ontbijt, ach verrek, we hebben natuurlijk halve loten, dus ook halve prijs Ach, toch nog 57,50 - 30 euro van de loten is dan nog 27,50. Beter iets dan niet, toch?!
Waauw, wat een vetpot hiero weer, het is dan wel vd postcodeloterij maar we hebben welgeteld 3 euro per lot gewonnen.. YEAH!
Wij hebben 5 euro gewonnen!!!! Wat een goed begin van het nieuwe jaar, meteen iets winnen! Hopelijk is het een trent die zich voortzet
ik moet wel zeggen nu dat ik van iedereen hier zie wat iedereen gewonnen heeft en ook in mijn omgeving gewonnen heeft. ik dus volgend jaar niet meer mee speel lijkt wel of echt iedereen maar een tientje of maximaal tot 50 euro wint. Ik had toch echt verwacht dat minstens 1 iemand van dit forum 25.000 zou winnen