Hier ook 10 euro. Mijn man had me van tevoren gevraagd wat het eerste zou zijn wat ik zou kopen als we de jackpot zouden winnen. Ik weet dat hij heel graag een Harley Davidson zou willen hebben, dus het eerste wat hij zou gaan kopen is de Fatboy Special 2010. Ik kon echter niks verzinnen! Tuurlijk, door de tijd zou ik een leuk vakantiehuis willen en een mooie auto, maar toch, ik zou niet eens weten wat voor auto! En het feit dat ik niks kon verzinnen maakte me echt zo gelukkig!!
Net bij Hart van NL op sbs6 zeiden ze dat hij in Kapelle gevallen was bij een bedrijf waarvan 10 medewerkers samen moeten delen. Moest gelijk aan jouw post denken
Klopt maar jammer genoeg is het het bedrijf naast dat van mijn zwager haha Wel leuk dat ze alle 10 nu 2,7 miljoen rijker zijn
15 euro gewonnen in de staatsloterij. Met anderhalf lot.. Wel leuk trouwens dat het winnende lot over 10 mensen verdeeld wordt. Maar het bedrijf zal er niet zo blij mee zijn. Mischien stoppen ze nu alle 10 wel met werken, haha..!! Gister liepen we trouwens naar het winkelcentrum in de buurt. En daar stond 'ie.. De vrachtwagen van de postcode kanjer.. GRRR, hij is bij onze postcode-buren gevallen. 30 miljoen voor 1 buurt.. 1 cijfertje verschil..
hmmm dan woon ik bij jou in de buurt !!!! hier ook 1 cijfertje verschil. mijn vriendin woont in die wijk maar was vergeten haar loten om te zetten naar de goede postcode.