wat hebben jullie in de kerstboom

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    mijn vorige boom was oudroze/auberginepaars/bruin/creme en goud

nu ga ik voor wit/zilver/lila en babyroze

ik slaag trouwens altijd bij de bijenkorf,

mijn zoontjes boompje is wit met aqua en lime en zilver accenten ook heel leuk

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ik weet zo gauw nog niet wat er in komt dit jaar. Ik haal altijd de kerstinkopen ná kerst en dat doe ik dan voor volgend jaar. Komt dus direct in de doos op zolder en word pas gebruikt het jaar erna waardoor ik alweer vergeten ben wat ik ook alweer gekocht had.... Vind ik wel iets hebben én voordeel ervan is dat je lekker goedkoop aan héle leuke spullen kan komen want na de kerst is alles in de uitverkoop en daar zit leuk spul bij....
    Krijg nu wel zin om de doos tevoorschijn te halen om te kijken wat er ook alweer allemaal inzit....Spannend altijd weer, tis zeg maar een tweede kerstapkket voor ons elk jaar haha

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Wij hebben 10 jaar lang de boom versiert met gebroken witten en donker groene ballen en dan met een gouden accentje.

Vorig jaar hebben we aqua en lime nep ballen gekocht, zag Kylian al met mijn (toen heel prijzige) glazen ballen aan het meppen gaan en dan constant puin ruimen.

Dus dit jaar gaan gewoon de neppers er weer in en als Kylian (en hopelijk ooit een nr 2) groot genoeg zijn haalt deze mama de 'dure' ballen weer tevoorschijn.

Groetjes Anita

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb mat bruin met mat goud maar heb ook rood en blauw.
    Eerlijk gezegd denk ik eerder aan sinterklaas, wat ik dan wil hebben :)

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zit nu even te denken een zwart met gebroken witte boom met glas kristallen kan dat wel

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

wij hadden d afgelopen 2 jaar goud met gebroken wit en ornamenten en engeltjes.

Dit jaar ruil ik met mijn moeder; zij mijn ballen en ik die van haar. Bruin/goud en gebroken wit!

Zo'n boom vol met zwart en zilver met barok lijkt me ook geweldig!

7. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

lampies, ballen een piek en slingers. Maar ik wil er nog niet aan denken, eerst S'Klaas...

8. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Jeetje, staat die hele kerstboel nou alweer klaar bij de tuincentrums?
    Ik ben gek op kerst, maar nog niet in de mood hoor, er komen ook nog een paar warme dagen.
    Ik keek mijn ogen al uit toen ik vorige week pepernoten bij de Hema zag liggen, toen was het dus nog zomer!

Eind volgende maand zal het gevoel wel een beetje komen denk ik.
    En de hele maand november draai ik al kerstliedjes :p

In de boom heb ik donkerroze, lichtroze, zilver en zwart-zilver gestreept voor het Tim Burton effect :p

9. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Heb ooit een blauwe ballen boom gehad, één kerst, toen verhuisden we naar ons nieuwe huis, met rode bank, dus de ballen vloekten.

Een paar jaar rood met bruin gehad en vorig jaar de bank de deur uit gedaan, meer neutrale kleur, dus de blauwe ballen weer uit "t vet". Deze aangevuld met groen, roze en aqua.....klinkt heftig, maar die zaten in één doos bij V&D, mooie combi! Ik vind het zonde elk jaar nieuwe te kopen, dus deze gaan er dit jaar weer in. Naast ballen ook veel van die leuke vogeltjes!

En.....een echte boom, anders is het voor mij geen kerst ;)

@ Blusvrouw (had rood bij je verwacht..............
    ......................flauw, sorry)
    Denk dat zwart, creme en kristal erg mooi is samen, wel glossy zeg maar! Vorig jaar veel zwart gezien, was helemaal in! Dit jaar vast weer!

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb alles brons met goud, van die onbreekbare ballen. Kat springt namelijk regelmatig in de boom :)

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeee leuk... een kerstitem!;)

Ik ben gek op kerst ;)

Alleen ga ik dit jaar geen kerstboom zetten...

Ik ben alleen en moet alleen die boom van zolder halen en tegen die tijd vind ik mezelf te lang zwanger om zo een zware boom naar beneden te halen voor die paar dagen eigenlijk...

Ook heb ik een kitten en die zal de hele boom plunderen haha... Ook geen positief vooruitzicht ;)

Ik heb een kunstboom van 2.10 m en vorig jaar heb ik een heel nieuwe look gekocht.. Wit met donkerpaars... En heeeeeeeeel veel lampjes.... 500 stuks... die allemaal vast op een takkie zitten ;)

Ik zet em normaal 6 december in huis om hem vervolgens 6 januari erweer uit te halen...

Ik heb foto's in mijn album gezet voor de liefhebbers ;)

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ga denk ik dit jaar voor goud! En wil een neppe witte boom.
    We hebben net een paar maanden geleden ons interieur veranderd de hoodkleuren zijn voornamelijk wit/goud en zwart dus dat wil ik ook weer in de kerstboom terughalen.
    En bij ons komt ie ook zo snel mogelijk na de sint in de huiskamer te staan.

13. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Nu al kerstspullen? :confused:
    Wel gezellig maar wij hebben alles al weggedaan omdat we ervan uit gingen dat we al vertrokken zouden zijn...
    mochten we in dec.nog hier zijn,dan doe ik er niet veel aan...
    rond die tijd verwachten we ons visum en dan moet het huis toch leeg.

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik heb een echte nep boom.

Met de kleuren goud-brons en rood.

Ieder jaar gaan we altijd iets uitzoeken voor in de boom, 1 dingetje, speciaal voor dat jaar zeg maar.

Denk dit jaar iets met een kindje :D

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja de kerstboom....Kan nu eindelijk een grote kopen (een neppert)
    Omdat we net wwer een nieuw huissie hebben
    Heb alleen zo'n kleintje

Bij ons zijn de kleuren denk ik rood met goud...die ballen heb ik al
    Moet dan alleen nog wat meer bij halen :D

kan niet wachten met opzetten hihhihiihi

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Je kerstboom ziet er gezellig uit!
    Echt toppiie!

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    in de kerst wattes ?

volgens mij loop ik echt achter dit jaar hihi ...
    ik heb vorig jaar iets met wit , turquase en zilver gedaan dacht ik ....maar dat weet ik niet zeker ....
    en als het een meisje is .....dan combineer ik er wat roze bij denk ik ...

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij hebben een kattenproof-kerstboom.... :D

Het is een grote neppert met houten dingetjes, rode en zilverkleurige slingers en knuffelrendieren erin.

Ik vind kerstballen veel mooier, maar ik ben bang dat ze dan vlug sneuvelen, omdat een van onze katten minimaal 1x de kerstboom omver springt... :(

19. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Het is pas september. :confused: Hier ga ik pas in december over nadenken.

Ik erger me ook groen en geel aan het feit dat er nu al pepernoten in de schappen liggen.

20. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Wij hebben een boom vol met witte, zilveren en zwarte ballen erin...
    En als slingers hebben we witte boa's erin gehangen, echt supermooi!
    Maar dit jaar weet ik niet of we hem op zetten, we kunnen namelijk per 1 december in ons nieuwe huis en er moet nog flink geklust worden ;)
    Maar ik heb ook nog wel een miniboompje, dan zet ik die wel op!

Deel Deze Pagina