wat hebben jullie in de kerstboom

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Gelukkig, ik dacht even dat ik de enige was die er zo over dacht, maar ik heb nog medestanders :) :)

Ik vind het echt vreselijk dat ze nu al gaan beginnen aan die stomme Sinterklaas en Kerst spullen, man het is pas september, we hebben nog drie maanden te gaan hoor !

Maandag rolde bij ons het boekje van de Intertoys in de brievenbus en mijn dochter van 4 werd helemaal gek, hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh, het liefst alles wat in het boek staat..... Pffffffff, ga ik dat nu nog 3 maanden aanhoren ?

2. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Iedereen heeft het daar over... Maar in al onze winkels zijn ze binnen een no time uitverkocht ;)

Ik moet er zelf ook niet aan denken hoor....

Een kerstboom? Eigelijk allemaal dikke flauwekul... Maar wel gezellig :)

Vorig jaar niet eentje gehad maar dit jaar gaat ie der weer in.. Maar wel een echte anders hoeft het van mij niet.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ooh heerlijk Kerst!
    Vorig jaar hadden we hem niet staan ivm de box.
    Mar dit jaar gaat hij echt weer staan, we kopen
    elke keer een echte.
    De kleuren die ik nu heb liggen is bruin/goud/oranje.
    Misschien nieuwe kleurtjes, maar ik weet niet wat.
    Ik vind roze erg mooi, maar mn man denkt daar anders over.

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Mijn kerstboom ziet er niet uit; echt van alles wat erin maar we zijn er toch weer supertrots op, elke keer als hij weer staat! Die piek staat scheef, die krijgen we niet recht. Maar als dan die dikke poezemans er onder gaat liggen slapen, vind ik het de mooiste kerstboom die er is.

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij gaan ook een echte boom zetten, veel gezelliger. Dan heb je echt een kerstgeur in huis hangen! Bij ons moet Sinterklaas eerst door zijn voor ik de boom opbouw. 't Zal dan rond de 10de zitten denk ik. En hij blijft, normaal gezien (als er nog naalden ophangen tegen dan), staan tot driekoningen.

En kerstkaartjes schrijven, daar kijk ik ook zo naar uit! :D Kerstwensen sturen naar vrienden en familie en er zelf ook krijgen, zalig!

Santa, i'm ready! :D

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

oja, hier ook nog een kerststal en een huge kerstdorp. alleen zal die dit jaar niet zo groot zijn ivm de box...

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Kerstkaarten heb ik echt n hekel aan, heb ze 2 jaar achter elkaar vergeten te posten, na kerst dus pas. Ben er vorig jaar niet eens aan begonnen en het bevalt me wel! (vind het sowieso hypocriet, je krijgt ineens kaartjes van mensen die je al jaren niet hebt gezien)

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik verzend ze ook niet meer! het voelt als een verplichting.

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    oo de kerst heerlijk.

wij hebben een zwarte boom met fucia roze en witte balen
    en dan heb ik op me dresware nog een heel winterdorp met watten en huisjes en verlichting. ik heb een thema tafel en die is dan met kerst in de kerst stijl. heerlijk de kerst en natuurlijk cadeautjes onder de boom

10. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Holy Crap, zijn jullie hier nou al mee bezig?

Wel leuk overigens, maar ik ben pas net aan de herfst begonnen gevoelsmatig!

Ik zou trouwens ook wel zo'n heel winterdorp willen hebben. Vorig jaar heb ik van die "18e eeuwse huisjes" gezien en dat vind ik toch wel heel erg leuk. maar wat zijn die dingen duur joh!
    En ook geen plaats voor trouwens. Misschien moet het voor mij gewoon blijven bij kijken bij de het tuincentrum. ;) (daar is elke jaar een superuitgebreide kerstshow.)

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja een dorp ik heb een lemax drop daar koop ik ieder jaar weer 2/3 huizen bij.ik maak dus dan een berg en daar zet ik de huizen om het begon met met een(hoe kan het ook anders)brandweerkazerne en daar heb ik nu echt een heel dorp omheen gebouwd de kroon luchter laat ik een bloemstuk in maken.en ik heb nog een galurande(schrijf je dat zo) die ik op hang.nee met kerst is het huis helemaal versiers. ook heb ik lampje een de gevel dingen voor het raam (polystone kerstman enz) en natuurlijk een krans aan de voor deur

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Kijk kerstkaarten vind ik dan wel weer handig, kan ik precies zien wie ons vergeten is en die dan ook uit mijn boekje schrappen ;)

Zo begin november begin ik ze te ontwerpen (natuurlijk met Kylian in de hoofdrol) en daarna laat ik ze afdrukken ( gewoon als foto) en dan hup in een flop en klaar. :)

Groetjes Anita

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    geweldig daar beginnen ze ieder jaar ook vroeger mee zeg.
    Ik ben ook helemaal kerstboom gek maar ik zou niet weten waar ik hem dit jaar neer zal zetten denk dat het gewoon een kleintje word. Ik heb wel een mooie nepper maar die is gewoon te groot als de box ook nog eens staat en daan zijn speelterijn enzo.
    We zullen wel zien.
    Ik heb een rode met zilveren boom volgend jaar word de woonkamer opgeknapt dan gaan we voor nieuwe kleuren.

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik heb rode ballen in de kerstboom.

En idd een echte boom ,want ik wil de geur ruiken van de boom, dan is het kerstgevoel voor mij compleet :D

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Haha, ja dat is inderdaad wel een goeie. Schrappen maar ;)

Hmmm... misschien dat ik dit jaar toch nog kerstkaartjes ga versturen. Wel leuk met die kleine erop... *denk denk* Misschien alleen naar hele goeie vrienden en familie.

16. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    leuk een topic over kerst ! de leukste/ gezelligste tijd van het jaar ! :D
    maar dit jaar wordt de mooiste kerst van ons leven want dan zijn we (eindelijk) met z'n 3 - tjes ! :)
    maar heb een kunst boom en er komen bruin , goud , oranje , groene kunst ballen in ..! :D kan niet wachten om de boom op te zetten.. doe het meestal rond de 10 de van december.. :)
    en natuurlijk wordt het kerstkaartje een foto met ons 3 - tjes ! ;)

17. Ik heb tot nu toe rood en zilver in de boom gehad, maar ik wilde nu eens gaan voor paars met zilver.

En het wordt de eerste bewuste kerst met zijn 4tjes.
    Vorig jaar was de jongste net 5 dagen oud, was wel een hele speciale kerst hoor, hij is dan ook in een prachtige waas voorbij gegaan.

Dus ik ga het ook lekker met ons 4tjes vieren.

18. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Bah, nu al kerstspullen? Hier komt geen boom in huis, voor mij hoeft het ook echt niet, het is dat we er niet onderuit kunnen nu we kinderen hebben om naar de opa's en oma's te gaan, anders zaten we mooi ieder jaar in het buitenland.

19. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Wij hebben een gigantische boom gekocht vorig jaar (leek in de winkel niet zoooo groot maar in ons 'kleine' appartement wel... :rolleyes: )
    Hij is nep owv ons lieve poesje... :-s
    We hebben zwarte en zilveren bollen erbij. Onze kerstmannetjes zijn super. Had eerst bij Casa een setje gekocht maar toen ik deze zag staan was ik helemaal verliefd! Het zijn van die lekker mollige mannetjes, zal er in december wel eens een foto van plaatsen! ;)

Kijk er zooo naar uit! Vind kerst geweldig! Zoooo gezellig! :D

20. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Geweldige tijd Sinterklaas en Kerst.
    We kopen altijd een echte boom op de veiling van tenminste 2 meter. Die zetten we op na Sinterklaas.
    Ik ben echt een kerst verzamelaar dus hier altijd dezelfde spullen als het jaar ervoor maar wel met toevoegingen. De basiskleur is altijd Kerstrood/goud/groen.
    Daarnaast veel Guirlandes,versierde ramen en deuren, kerstkransen ( zelfgemaakt) , en een tuin in kerstsfeer natuurlijk ( niet te opzichtig).

Dit jaar voor mijn zoontje zijn eerste echte mini-kerstboom,met platic ballen en andere kerstfiguren, onder het mom * je kan niet vroeg genoeg beginnen*.

Deel Deze Pagina