kerst, gezellig! Wij hebben een megaboom (nep en die was duur!), in zo'n grote intratuin was ie zo mooi, maar thuis errug groot! hahaha De ballen zijn rood, goud, bruin en creme. wat ik vreselijk vind is een piek bovenin, maar onze boom komt net niet tegen het plafond dus dat kan gelukkig ook niet. Verder hebben we op het dressoir een heel kerstdorp gebouwd. Hangt er door de hele kamer versiering. wat dat betreft lijkt onze huiskamer dan echt "Amerikaans". Maar ja kan ook niet anders, mijn man is 25 december geboren, dus zit in het bloed, hahaha. Ik ben er nu wel aan gewend.
Wat heb ik in mijn kerstboom hangen? Jeetje, het is nog maar net herfst! Ik vind het al erg dat er kruidnoten en sinterklaaspakken in de winkels liggen... Nee, heb nog geen idee. Had vorig jaar parelmoer met wit, maar denk dat het dit jaar iets compleet anders wordt! Weet alleen nog niet wat...
Wij hadden ook een nepboom, maar die heb ik aan mijn schoonzusje beloofd...dit jaar wil ik weer een echte Nu hebben we al een paar jaar paarse ballen en had bedacht dat ik dit jaar wel wat anders wilde...is paars in eens dé kleur van deze winter Maar goed, binnenkort toch maar eens kijken bij de Intratuin! Hier komt de kerstboom er ook absoluut op 06-12-2008 in. Meestal ging hij er voor oud&nieuw weer uit ivm uitbundige feestjes, dit jaar vieren we het ergens anders dus mag 'ie nog even blijven staan
kerstboom? tis pas eind september. ik weet zoiezo niet of er dit jaar een kerstboom komt. ik zou niet weten waar ik hem moet laten nu de box op het plekkie van de boom staat. maar om op je vraag te reageren.... vorig jaar had ik rood met goud en cognackleur erin. stond onwijs gaaf. verder had ik nog 2trossen met ballen (zelfde kleuren als in de boom) voor het raam hangen. liefs doris
kerst? 't is verdorie nog niet eens oktober! Doe mij eerst maar eens mijn dochters verjaardag, mijn schoonmoeders verjaardag, de verjaardag van de dochter van mijn beste vriendin, mijn moeders verjaardag en dan mijn broers verjaardag op 5 december. Dan nog pakjes-avond , de verjaardag van mijn vriendin en de dochter van onze andere beste vrienden en dán zal ik eens gaan nadenken over kerst! ben er nog helemaal niet aan toe, aan kerst. Maar goed dat wij een supermooie kunstboom hebben en genoeg ballen om 'm in alle kleuren te behangen. Maar meestal doen we er beertjes in want die breken wat minder snel met 2 kids en 2 katten Iedereen veel plezier met z'n kerstvoorbereidingen! Ik wacht nog ff als je het niet erg vind
Ik ben het er wel mee eens dat het allemaal nog veeeeeel te vroeg is hoor... ik ben net terug uit kreta! Maar ik heb wel al kerstkaarten gekocht
Ik zag hier ook al dat ze aan het opbouwen waren bij het tuincentrum.. Ik heb vorig jaar alles nieuw aangeschaft.. Zwart/wit/zilver Hier een foto van onze boom vorig jaar: Kan niet wachten tot ik 'm weer op kan zetten! Vind het verplicht gezellig doen met de feestdagen verschrikkelijk, maar de sfeer door de versieringen enz geweldig!
Wij zijn afgelopen dec getrouwd (de 13e) en kregen van iedereen een bordeauxrode of gouden kerstbal met een wens voor ons erop geschreven,..heeel erg leuk,dus die komen dit jaar er weer in! Tja,tis wel vroeg maar wel leuk toch