titanium baby breeze of snooze mee in vliegtuig?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Droppie123, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Wij gaan in januari met vakantie met het vliegtuig en willen een buggy mee nemen.
    Heeft er iemand ervaring mee of de titanium breeze of snooze mee
    mag het vliegtuig in?
    Dus echt tot aan het vliegtuig of is hij daar te groot voor?

Nou hoor ik ook van deze buggy dat hij niet helemaal rechtop kan en dat hij niet voor lange mensen geschikt is. Ik ben 1,80, zou dat te lang zijn voor deze buggy?

Wel wat veel vragen, maar vind het ook best moeilijk om er 1 te moeten kiezen.

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ik heb ook titanium buggy en deze is helemaal in te klappen dus mag hij mee vliegtuig in!! Nou mijn man is ruim 1.80 en die loopt er ook prima mee hoor. Het is een hele fijne buggy!!!

3. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hoi ik heb ook de titanium bevalt me prima hoor en goed inklapbaar

4. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Wij hebben die van ons weg gedaan omdat ik hem dus wel te laag vind met lopen (ik ben 1.76 en mijn man 1.85) Voor een vakantie zou het nog wel gaan maar als je hem daar na ook wil gebruiken loopt hij niet echt lekker. We hebben nu de mutsy spider, die is ook klein in te klappen. Die is wel lekker hoog maar daar vind ik weer het nadeel van dat de kleine er niet lekker in zit.

5. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Bedankt voor jullie snelle reakties.

Vinden jullie dat je kindje goed rechtop kan zitten in de wagen, want ik las ergens dat dat een minpunt was dat hij niet goed rechtop kan.

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    je man is idd erg lang voor de titanium breeze, wij zijn zo groot niet eens maar hebben hem weg gedaan omdat hij er laag was. Overigens is het wel een super fijne buggy voor je kindjes, bij ons is hij mee geweest naar mallorca en hebben hem zelfs als een soort van handbagae meegeha din het vliegtuig!

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Mijn man is niet groot 1,76 en die vond hem echt veel te laag en kreeg pijn in zijn rug. Hij kan idd niet goed rechtop ook. Wij hebben de breeze na 2 wkn alweer verkocht.

8. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Wij zijn toch niet van plan om echt veel ermee te gaan rijden. Dit omdat we onze wandelwagen heel erg fijn vinden en makkelijk in de auto kan.
    Het is echt voor de vakantie of voor als we veel mee moeten nemen in de auto en er dus geen kinderwagen bij kan.

We hebben dus besloten om de titanium baby snooze te kopen.
    Heb hem op marktplaats zien staan voor 75 euro en hij zou zo goed als nieuw zijn.
    Hier gaan we dus even kijken straks.
    Voor dat geld kan ik hem altijd weer verkopen over een tijdje.

Bedankt voor jullie tips.

Deel Deze Pagina