Hoi Vraagje.. Wat hebben jullie in de vensterbank staan? Zelf heb ik geraniums aan de voorkant en aan de achterkant soort calla`s wit blad met zo`n hard groen dingetje in de midden haha weet ff niet hoe ze heten. maar aan de achterkant zit vol met bladluis wat ik er niet uitkrijg en die aan de voorkant worden iets bruin.. ben ze eigenlijk wel zat.. maar weet niet goed wat ik anders in de vensterbank kan zetten.. tips? heb ook en paar bruine siervazen in de vensterbank.. Groetjes Danielle
2 gote potten met planten, rechts de babyfoon, 2 zwarte vaasjes in het midden, en links 3 zwarte kaarsenhoudertjes en een klein zwart lampje. Heb dan ook een megavensterbank.. Xx
2 ramen aan de voorkant. linker raam: (alles van de wereldwinkel)een glazen vaas, een groenig vaasje met 2 libelles erop, een stenen oliekaarsding, een oliebolletje, 2 waxinelichtjes, allemaal in de kleuren azuur/groen/blauw en rechterraam: telefoon, 2 kleine potjes met vetplantjes, 4 witglas waxinelichtjes en een vierkante witte kaars.
Weinig planten dus lees ik wel. Ik heb ook een aardig grote ventsterbank maar wil em niet zo heel vol.. Ga toch eens kijken voor andere dingentjes.. nog iemand iedeen voor leuke makkelijke planten? Groetjess
Een bamboestengel in een fes, 2 lampjes, een plantje, fotolijstje, 3 kaarsjes in houder en meestal een Noosrse Boskat die ligt te slapen.
Ik heb twee houten windlichten/ lantaarn. 2 witte potten met vetplanten en nog 2 siervazen met een "nep"bloem er in.
Even kijken hoor... stuk of 11 a 12 planten voor (waar onder een paas cactus, 2 hoya's waarvan 1 n meter hoog, chlorophytum, drakenboompje en nog wat spul) en n pot met n aantal planten erin. Daar staat mn schilders ezel bij (rot ding.. is wel tafel model maar weet niet waar die anders kan) Een stel doorzichtige bollen met belletjes erin, een glazen euh...ding waar n plant in kan (soort kas maar dan voor binnen) maar waar (nog) geen plant in zit. En wat andere troepjes beeldjes dingetjes. En mn zoontje heeft n schilderijtje gemaakt door mij erbij gezet (vergeet ik steeds weg te zetten) Ja ik heb n grote venster bank voor. En ik houd van planten. Ben er alleen niet altijd even goed voor. En achter stond een bijna dood citrus plantje. Die heb ik nu ff buiten staan in de hoop dat hij daar wat opknapt. En n paraplu plant (die zijn lekker makkelijk...gewoon hele sloot water erbij en hij blijft groen en groeien...moerasplantje nml) Wat doe je aan de bladluis dan dat je er niet vanaf komt?
wat buddha beeldjes, 1 grote buddha in het midden. 2 (inmiddels uitgebloeide orchideeen) en 2 plantjes met van die witte blaadjes die iemand hierboven ook al noemde. En af en toe een europese korthaar
ik heb 2 grote ramen voor in elk raam een grote pot met een grote groene plant en in het linker raam 2 glazen kandelaars en 2 ''oude'' potjes met barok en in het rechterraam 2 windlichten van glas en 2 kandelaars met roze kaarsen Achterraam in grote pot met groene plant met grote roze bloemen en 2 grote kandelaars met roze kaarsen
effe zien hoor voor: rechts 2 stenen kandelaren midden: een etagere met 2 verdiepingen, met kaarsen, neproosjes, en 2 kleine vaasjes erop links 2 potten met planten achter: lamp (nooit aan, sier) midden: een groot dienblad met tierenlantijn erop rechts: 2 hoge planten potten keuken: suiker-thee en koffie pot (sier) 2 rieten manden, waar kaars in kan 2 potjes met planten allemaal in de landelijke sfeer van riviera maison
Ik heb al van alles geprobeerd.. Groene zeep en spiritus tig keer ingespoten de plant uitgedund.. bij het tuincentrum iets speciaal voor bladluis gehaald daarmee al tig keer ingespoten.. kom er gewoon niet vanaf.. t blijft in de plant zitten.. Komt denk ik door vliegen ofzo.. hebben nu wel een vliegen hor en ik mep elke vlieg die ik tegen kom dood maar nog zit er bladluis in de plant.. Wat heb ik dan weinig in de vensterbank hihi voor: 2 planten die bijna dood zijn geloof ik. 2 bruine siervazen windlichtje en een kaarsending Achter: 2 planten (met luis) 2 siervazen met elk 2 gebria`s erin (in de winter strax ook maar weer weg) en een stenen egeltje Wil gewoon wat leuks, makkelijks in de winter.. planten ben ik niet zo heel goed mee haha en wat doet m`n schoonmoeder.. die brengt steeds een plantje mee.. deze doet het heel lang zei ze de vorige keer.. uhm zag net dat ie al dood was Groetjesss
Voor: twee gietijzeren dingen in standaard (een links een rechts) met welcome erop, klein zilveren potje met bloemetjes erin (3 door elkaar) Achter helaas niets, want daar zit géén vensterbank
Dan moet je van het tuincentrum of de planten winkel eens van die sticks kopen die je gewoon in de grond steekt (jaja weet t heb ik met die "fruit vliegjes" ook al gezegd maar hier helpt t dus ook erg goed tegen!) Mn moeder is net met de hondjes weg dus kan ff niet zeggen hoe die dingen heten...ze zei t net nog maja...zwangerschaps dementie. ALS het tenminste bladluis is dan werkt t goed. Op de volgende pagina kan je kijken wat je voor ongewenste huisdiertjes op je planten hebt zitten: Parasietjes Als t andere dingen zijn dan ligt t er maar net aan wat het is met hoe je die dan weer weg krijgt. Mn moeder is er nogal bedreven in omdat ze zowiezo al 2 groene duimen heeft en erg geintereseerd is in planten enzo. Ze noemt de naam van de meest vage plantjes op en weet dan haast meteen ook te vertellen wat de verzorging is. Het rare mens leest planten boeken alsof het romannetjes zijn
Ik heb heel weinig op de vensterbank staan. In het midden een groene lamp, daarnaast 2 grote vazen met van die droge geurende bloemen (weet ff de naam niet) en daarnaast weer 2 grote lijsten met foto's erin. Van binnen naar buiten dus.
Oh en ik had eerst ook nog 2 mooie planten staan, maar sinds we een kitten hebben overleven die niet lang hier .
Een beeldje van een neushoorn, twee badeentjes, twee cactus-achtige planten, een windlicht, een schaal met potpourie en een kaars erin en een weerstationnetje. Wij hebben een heeeel breed raam en dus een lange vensterbank