Wat hebben jullie in de vensterbank?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dat woord zocht ik!
    Dat heb ik dus ook in mijn vazen haha :).

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb voor aan de linkerkant een lamp, in het midden een grote groene plant, links van de plant nog een plant, rechts van de plant een kaarsendingetje en ertussen in 2 olielampjes.
    aan de achter kant heb ik in het midden een grote pot met orchideeen, aan weerskanten bamboestengel in een fles, links een palmpje (eetplant voor mn kant), rechts een windlicht met een kaars erin.

wil graag wat anders maar dat zijn weer leuke cadeautjes voor de kerst.

liefs doris

3. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik heb er niks staan. Omdat het nogal waait ookal heb ik alleen het bovenraampje openstaan. En ik vind het irritant met rolgordijnen dichtdoen 's avonds. Ik heb ipv 1 groot raam 4 kleine ramen.

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Op het moment even niets door de verbouwing, we gebruiken de vensterbank nu als bank omdat we ook geen meubels meer in huis hebben ;)
    Normaal staan er een aantal orchideeën in de vensterbank :)

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha nou ja wel handig.. heb ff gekeken.. t meeste lijkt het op bladluis of dopluis..

Zal nog wel es neuzen bij de tuinwinkel! bedankt!

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Voor bij de keuken heb ik 2 grote olielampen, 2 kleine waxinelichtjes in houder en int midden 3 waxinelichtjeshouders op verschillende groottes.

Bij het raam in de woonkamer heb ik niets, daar hangen houten luxaflex voor.

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    raam woonkamer, 2 glazen potten blauw.
    Raam eetkamer, 2 klimopjes, 2 vetplanten, 1 palmboompje.
    Boven niks.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Twee witte/vanillekaarsen en twee geelwortels/curcuma's in grijze potten.

9. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    voor: 2 grote houten windlichten met kaarsen erin. Boodha ertussen. Verder in het hoekje draadloosinternet router en foon.

Achter: 2 grote potten met vetplaneten. Die hoef je niet zo vaak water te geven, dus geen drama als je ze ff vergeet hahahahaha. Verder een mandje waar alle post in verdwijnt!

O en plakfolie over de breedte van het raam, anders kijtk iedereen zo naar binnen!

10. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Aan de voorkant zo'n witte kooi (smal en langwerpig) zoals je ze ziet in die landelijke woonwinkels, in zo'n slordig geschilderde look.
    En verder niks en achter ook niks.
    Ik wil geen "troep" op mn vernsterbanken.
    En ik heb 1 klein plantje staan, van mn jongste zoon gekregen met moederdag. Omdat ie van hem komt blijft het plantje.
    Had vroeger mn huis vol planten en snuisterijen maar wil geen druk huis meer dus ik heb zo min mogelijk staan.

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik heb alleen aan de voor kant een vensterbank en daar stat 4 hoger poten 2 met een kaktus en 2 aloe vera (weet niet hoe je het schrijft) en daar tussen in staat een soort schuit achtige vaast met ook twee kaktusen er in. en daar voor staat 3 boehah's als hoor zien en zwijgen. en zoals je ziet alles heeft weinig water nodig want ver geet ze nog al eens.

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik heb een hoya. geweldige plant, niet dood te krijgen. zelfs niet als je m heeeeel erg vergeet en daarna per ongeluk verzuipt. en stiekem ook nog een mooie plant met geweldige bloemen :D

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Niks. Achter hangt de vitrage tot op de vensterbank. En voor alleen een weerstationnetje.
    Vind het niet zo mooi.
    MIjn ouders hadden vroeger altijd van die tokkie-dingen voor het raam staan en sindsdien vind ik het afgrijselijk.
    (ook met kerst zo'n trapje)

14. Hummel

Hummel Niet meer actief

Ik heb vier dezelfde potten (twee aan twee staan), twee met orchideen en twee met één of ander sprietenplantje. En er staat ook nog twee fotolijstjes en een beeldje van een zwanger paartje die ik kado heb gekregen.

Liefs Hummel.

15. valhalla

valhalla Niet meer actief

Twee vierkante glazen lampen, verder niets. Soms zet ik wat neer, maar het gaat me altijd irriteren na een dag ofzo.

16. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    kaktussen :D

17. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    Ik heb een vetplantje (ik ben niet zo goed in planten :p ) 2 kaarsen en egyptische beeldjes :D

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    voorkant:

- 2 grote antracieten rechthoekige hoge bloempotten met in ieder een vetplant.
    - 2 hoge vasjes met in ieder een witte lelie

achterkant:
    - 2 grote rode hoge ovalen bloempotten met in ieder een vetplant
    - 2 antraciete ronde olielampen

19. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Tuinkant:
    2 vrouwentongen ( planten ) niet kapot te krijgen die dingen. Wil ervan af, maar ben er zo een die niets kan weggooien wat nog leeft... En een plant waarvan ik de naam niet weet. Oh en twee kussens met 2 katten erop..

Keukenkant:
    Kookboek in houder, plantje, waren er twee, maar 1 liet ineens alle blaadjes vallen en een bamboe in een flesje. Ook niet kapot te krijgen.. :(

Groetjes,
    Monique

20. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    niets, er hangen lamellen voor de ramen. En we hebben 3 katten, die regelmatig op de vensterbanken liggen te zonnen. Bovendien zijn de vensterbanken ook niet zo breed, de lamellen hangen er net boven, en dan heb je eigenlijk geen ruimte meer om er wat op te zetten. En ach, de katten liggen er zo graag...

Deel Deze Pagina