Wat staat er aan decoratie op je salontafel?

Discussie in 'De lounge' gestart door San79, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb een rechthoekige salontafel van matglas. Hier staat al sinds ik hier woon een (echt) zilveren onderbord met 3 zwarte stompkaarsen op, met daarnaast de onderzetters en aan de andere kant het snoepschaaltje.

Maar eigenlijk ben ik dat bord met kaarsen zoooo zat! Leeg vind ik te kaal. Iemand een ander idee? Ik heb er ook lang een schaal met drijfkaarsjes op gehad (beetje achterhaald inmiddels volgens mij) en ik hou absoluut niet van te veel frutsels...

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Een mooi plantje ofzo? Een plat vaasjes met gerbera's erin? Kijk anders eens rond bij een bloemist, daar hebben ze vaak hele leuke dingen. Of bij woonwinkels staan vaak "opgemaakte" salontafels en kun je mooi ideetjes pikken.

Ik heb een heel schattig vierkant dienbladje met 2 vierkante glaasjes en 2 ronde kaarsen. In het ene glaasje zitten van die gedroogde herfstdingetjes en in de andere zaten een paar rozenkoppen. Heb ik voor mijn verjaardag gekregen van Angel Eyes :D

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb denk ik maar een saaie salontafel. Ik heb een klein vierkant bloembakje met plantjes erin. Wil ook niet meer op de tafel hebben staan, want dat vind ik zo rommelig overkomen :)

Soms wissel ik nog wel eens af met een mooie vierkante zilveren schaal met 3 stompkaarsen erin.

4. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    begin van de dag, een dienblad met kaarsen..

einde van de dag, berg speelgoed van dochterlief, afstandsbediening, post, televisiegids en lege glazen ;)
    en........... het dienblad met kaarsen....

5. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    niks meer :cry:

de kleine pakt alles eraf en das niet zo veilig meer voorlopig...en ik vind dat altijd zo gezellie *snik* :)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Een plantje en vier kleine kaarsjes (ben niet van plan ze te laten wijken voor onze halve meter!).

Maar eind van de dag ook extra gevuld met lege glazen, afstandbedieningn en een paar voeten (de mijne dan he!).

Elmo

7. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Tja hier ook niets meer..... en t zal voorlopig nog wel zo blijven met de tweede op komst....
    Nu wordt de salontafel vaak "gesierd"door speelgoed... :)

8. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Hier twee theelichtjes matglas en onderzetters. En natuurlijk aan het einde van de dag alle afstandbedieningen die te vinden zijn :rolleyes: in huis en lege glazen.....

Groetjes, Monique

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ja... wat kun je er neer zetten.. leuke kaarsjes, plantje.. beeldje.. alles is hier eigenlijk al gezegd.. of een bord met een decoratie in de sfeer van het jaar.. ook altijd leuk! bijv een bakje met rode herfstbladeren of zoiets..

10. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Gaat mij net als andere voor mij, niets op tafel want dat gaat toch alleen maar kapot omdat er speelgoed tegenaankomt of doordat er zoveel speelgoed op tafel komt te liggen word het eraf geschoven.... (wilde het eerst ook niet doen want vind dat ik ook wel wat leuks mag hebben en mn huishouden niet alléén om kinderspul draait....mamma is ook iemand die wat leuks wil....maar toen kwamen de dagen dat je hele dagen loopt te gillen pas nou op, kijk uit, doe niet blijf af en ga zo maar door, daar ben je snel genoeg zat van!)

Als we 's avonds eens een feestje hebben of het eens echt gezellig willen maken zet ik er nog wel eens kaarsjes op of een glazen schaal met siersteentjes en een kaars (of sierzand ipv siersteentjes)....

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hier lig de hele inhoud van hett laatje erop dus l met ondezetters alysia har knuffels papiertjes enz ;) kortom ik ging plassen en trof dat aan...

nu ga ik het opruimen dan is me hele tafel leeg aangezien anders alles kapot gaat ;) de kleine het mee neem en komen er een paar voeten op :oops:

haha ;) saaie tafel dus :)

12. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik heb geen salontafel! Daar vind ik de woonkamer te klein voor!

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Helemaal niets, de kleine pakt alles er af en de hond lanceert alles door de kamer van de tafel af als ze kwispelt.

14. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad

Verander hen 2 keer per jaar met wat ik dan weer mooi vind ;)

15. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Een bakje met wascokrijtjes en een A4-tje met plakband vastgeplakt (mijn dochter is gek op kleuren). vandaag liggen er een puzzel en twee boeken bij. :)

16. rahella

rahella Actief lid

19 nov 2007
    436
    0
    0
    hahaha , een boek van pascal bruckner ;) , muziek noten, een laptop, CD ;) 's, een olie lamp, een paar vieze glazen , afstandsbediening, soms een hondje :)

17. Jmr

Jmr Niet meer actief

Houten onderzetters in een houten bakje, twee windlichten van dat riet wat tegenwoordig zo in is......vind teveel zo rommelig!

18. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Meestal staat er nix op hier!, vind ik ook veel te rommelig! Maar als ik het gezellig wil maken zet ik er wel kaarjes op! x

19. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Een dienblad, wat erop staat wisselt regelmatig.
    Op dit moment plantjes.

20. valhalla

valhalla Niet meer actief

Twee zwarte kaarsen en een glazen vierkante zwarte waxinelichtjeshouder.

En verder: koffiemokken, wijnglazen of biertjes. Soms een laptop. Soms een flesje. Of een kat, maar nooit lang :evil:

@ Kimmeding: wat is dat :-s?

Deel Deze Pagina