Ik heb een rechthoekige salontafel van matglas. Hier staat al sinds ik hier woon een (echt) zilveren onderbord met 3 zwarte stompkaarsen op, met daarnaast de onderzetters en aan de andere kant het snoepschaaltje. Maar eigenlijk ben ik dat bord met kaarsen zoooo zat! Leeg vind ik te kaal. Iemand een ander idee? Ik heb er ook lang een schaal met drijfkaarsjes op gehad (beetje achterhaald inmiddels volgens mij) en ik hou absoluut niet van te veel frutsels...
Een mooi plantje ofzo? Een plat vaasjes met gerbera's erin? Kijk anders eens rond bij een bloemist, daar hebben ze vaak hele leuke dingen. Of bij woonwinkels staan vaak "opgemaakte" salontafels en kun je mooi ideetjes pikken. Ik heb een heel schattig vierkant dienbladje met 2 vierkante glaasjes en 2 ronde kaarsen. In het ene glaasje zitten van die gedroogde herfstdingetjes en in de andere zaten een paar rozenkoppen. Heb ik voor mijn verjaardag gekregen van Angel Eyes
Ik heb denk ik maar een saaie salontafel. Ik heb een klein vierkant bloembakje met plantjes erin. Wil ook niet meer op de tafel hebben staan, want dat vind ik zo rommelig overkomen Soms wissel ik nog wel eens af met een mooie vierkante zilveren schaal met 3 stompkaarsen erin.
begin van de dag, een dienblad met kaarsen.. einde van de dag, berg speelgoed van dochterlief, afstandsbediening, post, televisiegids en lege glazen en........... het dienblad met kaarsen....
niks meer de kleine pakt alles eraf en das niet zo veilig meer voorlopig...en ik vind dat altijd zo gezellie *snik*
Een plantje en vier kleine kaarsjes (ben niet van plan ze te laten wijken voor onze halve meter!). Maar eind van de dag ook extra gevuld met lege glazen, afstandbedieningn en een paar voeten (de mijne dan he!). Elmo
Tja hier ook niets meer..... en t zal voorlopig nog wel zo blijven met de tweede op komst.... Nu wordt de salontafel vaak "gesierd"door speelgoed...
Hier twee theelichtjes matglas en onderzetters. En natuurlijk aan het einde van de dag alle afstandbedieningen die te vinden zijn in huis en lege glazen..... Groetjes, Monique
ja... wat kun je er neer zetten.. leuke kaarsjes, plantje.. beeldje.. alles is hier eigenlijk al gezegd.. of een bord met een decoratie in de sfeer van het jaar.. ook altijd leuk! bijv een bakje met rode herfstbladeren of zoiets..
Gaat mij net als andere voor mij, niets op tafel want dat gaat toch alleen maar kapot omdat er speelgoed tegenaankomt of doordat er zoveel speelgoed op tafel komt te liggen word het eraf geschoven.... (wilde het eerst ook niet doen want vind dat ik ook wel wat leuks mag hebben en mn huishouden niet alléén om kinderspul draait....mamma is ook iemand die wat leuks wil....maar toen kwamen de dagen dat je hele dagen loopt te gillen pas nou op, kijk uit, doe niet blijf af en ga zo maar door, daar ben je snel genoeg zat van!) Als we 's avonds eens een feestje hebben of het eens echt gezellig willen maken zet ik er nog wel eens kaarsjes op of een glazen schaal met siersteentjes en een kaars (of sierzand ipv siersteentjes)....
hier lig de hele inhoud van hett laatje erop dus l met ondezetters alysia har knuffels papiertjes enz kortom ik ging plassen en trof dat aan... nu ga ik het opruimen dan is me hele tafel leeg aangezien anders alles kapot gaat de kleine het mee neem en komen er een paar voeten op haha saaie tafel dus
Helemaal niets, de kleine pakt alles er af en de hond lanceert alles door de kamer van de tafel af als ze kwispelt.
Een bakje met wascokrijtjes en een A4-tje met plakband vastgeplakt (mijn dochter is gek op kleuren). vandaag liggen er een puzzel en twee boeken bij.
hahaha , een boek van pascal bruckner , muziek noten, een laptop, CD 's, een olie lamp, een paar vieze glazen , afstandsbediening, soms een hondje
Houten onderzetters in een houten bakje, twee windlichten van dat riet wat tegenwoordig zo in is......vind teveel zo rommelig!
Meestal staat er nix op hier!, vind ik ook veel te rommelig! Maar als ik het gezellig wil maken zet ik er wel kaarjes op! x
Twee zwarte kaarsen en een glazen vierkante zwarte waxinelichtjeshouder. En verder: koffiemokken, wijnglazen of biertjes. Soms een laptop. Soms een flesje. Of een kat, maar nooit lang @ Kimmeding: wat is dat :-s?