wat hebben jullie in het raamkozijn of op het raam als decoratie in de babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tweety, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    titel is al duidelijk denk ik. heb nu me gordijntjes hangen en vind het nog zo kaal in de raamkozijnen. of iets op het raam kwa raamsticker. wat hebben jullie? misschien een foto erbij.
     
  2. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.511
    8.363
    113
    Bij de oudste had ik uit raamfolie Winnie the Pooh, Knorretje, Teigetje en Kangoo gesneden (de lijnen ervan, zeg maar). Kamer grensde aan de galerij, dus vandaar.

    Bij de jongste, zit er niets op of bij de ramen.

    Maar misschien wat knuffels, een leuk speeltje, een fotolijstje of desnoods een plantje ofzo?
     
  3. Florida13

    Florida13 Fanatiek lid

    25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik heb op een raam deze raamfolie (foto is van de website) Is van hard materiaal. Ziet super leuk uit! Ik heb alleen de naam in het roze gemaakt ipv zilver.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    volgens mij heb ik daar een foto van gezien ergens op het forum. dat leek me ook erg leuk alleen hoe plak je dat er nog een beetje netjes op? lijkt me erg priegelen. of valt dat mee?
     
  5. Bernou

    Bernou Bekend lid

    12 jun 2012
    548
    0
    16
    Ik heb twee nep planten in roze potten in de vensterbank en een grote foto lijst waar ik behang in heb gedaan, en er zit nog een knuffel in de vensterbank.
    En dan de luxaflexen wat ik al had gezegd :)
     
  6. Hopefultimes

    Hopefultimes Fanatiek lid

    5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier knuffels en spaarpotje in de vensterbank. Op 't raam folie, maar dat is meer tegen de inkijk dan dat het decoratief is.
     
  7. Username

    Username Niet meer actief

    De klompjes met daarop haar geboortekaartje. Verder niets. Ik hou niet van cartoon/strip/tekenfilmfiguren en tierelantijnen zijn ook niet aan ons besteed.
    Dus rolgordijn, gordijnen en de rode klompjes in de vensterbank.
    Denk dat het erg afhangt van je persoonlijke smaak. Want wat ik mooi vind, kun jij wel helemaal niet mooi vinden.
     
  8. xlady

    xlady Actief lid

    1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    wij hebben rolgordijn,vitrage,gordijnen en gewone plakfolie dat als gordijnen open staan dat je niet direct naar binnen kijkt :p
     
  9. Thauma

    Thauma Fanatiek lid

    14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik wilde eerst ook wat in de vensterbank zetten, maar het is niet zo handig als het raam open gaat of met een waaiend gordijn of luxaflex. Ben bang dat alles dan op de grond gaat vallen...
    Ik heb dus een fotolijstje en een glazen beeldje op het plankje boven de commode. Voordat ie daar bij kan... :)
     
  10. Mammamuis

    Mammamuis Fanatiek lid

    8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb raamfolie tegen de inkijk en een valletje met zonnebloemen (de babykamer is creme met lichtgeel). Verder heb ik in de vensterbank een paar knuffelbeestjes staan, en op het plankje boven de commode naast het gebruikelijke wat knuffels en een vredeslelie. Dit is een plantje dat de luchtkwaliteit verbetert.
     
  11. Anais

    Anais Fanatiek lid

    16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    drie witte potten met echte planten in op de ventsterbank.
    ziet er leuk en rustig uit, ook goed voor zuurstof in de lucht dacht ik.
     

Deel Deze Pagina