Hoi meiden, Ik lees regelmatig topics over overgewicht hebben, of niet blij zijn met jezelf. Laten we onze pluspunten eens naar voren halen! Wat vind jij nou mooi aan jezelf? Ik ben bijvoorbeeld heel blij met mijn volle lippen en sinds de zwangerschap heb ik eindelijk een ronde kont met benen eronder ipv een paar stelten
ik vind mijn ogen het mooist haha.. weet niet waarom eigenlijk.. verder, tja ben blij met mijn lichaam.. wil wel graag weer in mijn broeken passen van voor de zwangerschap. maar als dat niet lukt is het ook prima en ga ik over een paar weken winkelen.
Ik krijg ook regelmatig complimenten over mijn ogen, dat ze erg spreken. Maar vind het zelf niet het mooiste aan mezelf.
M'n voeten! Bescheiden en lieve voetjes, niet te groot, gewoon leuk... Heb ze ge-erft van m'n moeder, we hebben precies dezelfde! en we krijgen in de zomer vaak complimentjes.
Laat ik eens wat anders zeggen als mijn ogen Ik ben heel blij met mijn haar. Mooie glans en zit altijd goed. Hoef er ook niet veel moeite voor te doen. En mijn nagels vind ik mooi. Heb een tijdje kunstnagels gehad en ben ook nagelstyliste (tenminste, ik heb mijn diploma), maar dat vind ik nu eigenlijk zonde. Zijn zo ook heel erg mooi.
me haar en ogen Heb (had) heel lang haar en is erg dik en mooi. En me ogen zijn fel blauw en best sprekend.
Pff ik zou het niet weten. Vind mijn handen niet lelijk, maar er zitten weer van die lelijke nagels op. Oja, als ik dan iets mag opnoemen, is het mijn huid. Die is redelijk egaal Maar Mams136, nog gefeliciteerd met je huwelijk!
Dat ik zover gegroeid ben dat ik mijzelf durf te zijn.(en nu eens niet in gewicht)Ik heb mijzelf en mijn kunnen geacepteerd en heb er rust in gevonden.
komt mijn lijst hoor mijn ogen, wimpers, nagels eigenlijk heel mijn handen, mijn ronde heupen (geen zadeltassen) mijn j.lo billen, mijn wenkbrauwen, mijn moedervlekje boven mijn lip, ik ben eigenlijk heel erg tevreden met mezelf, alleen mijn (.)(.) hadden wat voller gemogen
Nu ik zwanger ben ben ik tevreden over mijn figuur... in t begin flink afgevallen, en het ondertussen aangekomen gewicht zit alleen in mijn buik... Daarvoor was ik al tevreden over mijn borsten... En ben wel blij met mijn kleine neus en oren
wat een leuk toppic! ben zelf ook niet altijd even tevreden (overgewicht...striae etc) maareh, dat mochten we hier niet neerzetten he? hahaha ik ben trots op mijn mooie gezicht..krijg er vaak complimenten over, mensen zeggen dat ik een vriendelijk en open gezicht heb... vind zelf mijn ogen ook wel mooi.. liefs
werd trouwens tijd voor dit topic, erg goed initiatief al dat gezaak en geklaag van de dikke moekes, pfff vermoeiend hoor
Namya, zullen we het dan ook gezellig houden Ik heb dit topic geopend om te kunnen vertellen waar we blij mee zijn, niet waar we niet blij mee zijn of dat we moe worden van anderen
over algemeen ben ik tevreden over mezelf hoor krijg vaak te horen mooie haar , donker lang , en hubbie vind cup e ook erg leuk en als me opmaak en laarzen en mooie jas aan heb voel ik me sexy
Valt me wel op hoor..waarom allemaal over uiterlijk? waarom ook niet over karakter,andere pluspunten van jezelf?