Ik heb me niets aan laten smeren, ze was ook niet zo opdringerig, zei eigenlijk overal bij dat het vrijblijvend was. Ik vond de boekjes wel leuk, maar wel erg duur. Heb de prijzen opgeschreven om met mijn vriend te overleggen, dus kan het eventueel alsnog bestellen. Nog mensen die naar Centerparcs gaan met de kortingsbon? Volgens mij is het dan alsnog erg duur...
Ik heb ook een boekenserie gekocht, ik vond hem zelf zo geweldig! Was de goedkoopste serie, met oa PAZ de Pinquin en bij ieder boek een cd of dvd. Ook heb ik een abo genomen op Kinderen, maar dat wilde ik toch al. Heb trouwens ook gebruik gemaakt van de CenterParcs kortingsbon, nu was het redelijk betaalbaar! Ik had trouwens een hartstikke leuk mens, niet opdringerig, gewoon gezellig!
Volgens mij zijn de prijzen die in het Felicitas boekje staan veel hoger... maar kan zo snel de andere folder van Centerparcs niet vinden .
hier ook een aardige verkoopster en heb me ook niks aan laten smeren. Heb de kortingsbon van CP genomen...verder ook het DB steje besteld...was erg leuk voor een redelijke prijs! Ook heb ik de comfy besteld voor Serena en straks natuurlijk voor Yaeda...Serena speelt er elke dag een half uurtje op en het is erg leerzaam...dus geen miskoop!
ok, beetje domme vraag misschien, maar.... door wie hebben jullie dit allemaal aan laten smeren? Is er iemand bij jullie aan de deur geweest ofzo? Van de kraamzorg oid? Zou kunnen dat ik dat gemist heb, omdat Thomas 8 weken te vroeg is geboren en 4,5 week in het ziekenhuis heeft gelegen....
ik heb bij de voordeur al gezegd dat ze alles over kon slaan,ik was alleen geinteresseerd in hoteldebotel.wel duur,maar in principe hoef je nooit meer geld uit te geven aan spelletjes of boeken.ik vind dat we wel waar voor ons geld hebben gekregen.en t poppenhuis is nu al in trek bij ons kindje van 1.en t staat geweldig op de kinderkamer.
MaryWoods, ze komen ongeveer 2 mnd na de uitgerekende datum op visite... Ik heb hier een boekenserie gekocht die in de uitverkoop was, voor 9,95 p.m. ipv 18,90 p.m. En ik heb labeltjes voor in de kleren gekocht voor het kdv, maar nog niet gebruikt. Dus die heb ik me idd laten aansmeren. Maar ook hier een mevrouw die niet opdringerig was, en zelfs een beetje gezellig. Ik vond het wel jammer dat zij de doos uitpakte.. zo was het minder verassing voor mij.
jongegezinnenpas en als sinterklaascadeau voor mijn ouders een jaar lang het blad OOK! (Opa Oma en Kleinkinderen)
Ik heb dat hele mens niet langs laten komen, hahaha! Had daar geen zin en heb gezegd dat ik niet verplicht was die 'visite' te ontvangen.
Ik heb ook Hoteldebotel gekocht (misschien een beetje aan laten smeren) maar als ik 't echt niet gewild had, had ik het ook niet gedaan, hoor..! Ik heb 't nog niet echt gebruikt omdat Hugo nog geen interesse in deze dingen heeft, maar dat komt vast wel! Het is erg leerzaam en ik denk dat Hugo het zeker leuk gaat vinden! Het is al afbetaalt, dus daar heb ik geen 'last' meer van.... Gr. Niki
hihi als ik jullie reacties ben, ben ik blij dat ze niet gebeld heeft voor een afspraak ! En nu na 4,5 maand zal ze vast niet meer komen.
ik heb de serie boeken met cds dvds van raffie zandkasteel enz leuk hoor mijn dochterje vind de muziek nu al leuk en de voordeelbon van center parc heb ik genomen gaan we dit jaar lekker naar de eemhof
Vroeg me al af of er niemand die bon had gekregen en gebruikt. Hier wel Op de Nuby set na overal NEE op gezegd, behalve dus die Center Parcs kortingsbon. Wij zijn daar de week voor kerst heerlijk van geweest. En hoezo duur? 40% korting, lekker mee genomen hoor
ook ik heb niks besteld! ze begon heel enthiousast, maar werd steeds kribbiger toen ze ontdekte dat ik toch niks wilde bestellen. Ondertussen wast t tijd geworden voor Sef z´n voeding (had ik geprobeerd zo te mikken!) en tja toen ze aangaf dat ik tussendoor wel mocht voeden en dat we daarna door konden gaan heb ik aangegeven dat ik bv gaf en heeeeel preuts ben! Daarna is eigenlijk best snel afgedropen, t was zo'n ongelofelijke muts met zo'n zeurstem. M.b.t. de centerparcs korting, daar was ik opzich wel in geinterreseerd maar moest al zo snel beslissen dat ik dat niks vond. Nou kreeg ik vorige week een mailtje; Geniet alsnog van het exclusieve Felicitas-aanbod bij Center Parcs! 35% korting op de huur van je cottage, gratis welkomstpakket en een opgemaakt kinderbed Afgelopen jaar ben je na de geboorte van jouw kind bezocht door een hostes van Felicitas. Je hebt destijds geen gebruik gemaakt van het exclusieve Felicitas-aanbod van Center Parcs. Hierbij geven wij je alsnog de mogelijkheid om met het hele gezin extra voordelig te genieten in een van onze parken. Je krijgt maar liefst 35% korting op de huur van je cottage, je ontvangt een welkomstpakket in je cottage én het kinderbed is alvast voor je opgemaakt. Wellicht dat ik er nu wel gebruik van maak!