Ik heb hem op zolder in een zak hangen. Hij was gelukkig niet duur, mar zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen hem weg te doen. Voor een paspop hebben we echt geen plaats..
Ja, die vinden hem ook heel mooi! K heb ook veel positieve reacties gehad van mannelijk bezoek, dat vond ik wel grappig Ik heb een familielid die errug handig is met de naaimachine. Heb dus alleen de pop hoeven betalen. Die was zo'n 30 euro...
Oeh bofkont! handig hoor Ga t idee wel onthouden wie weet krijg ik ook nog eens een dochtertje en kan ik "oma" dan zo ver krijgen.
Ik wilde hem altijd op een paspop, hij hangt nu al tweeënhalf jaar met de hanger aan de gordijnroede. Toen zag ik het idee van de jurk in een lijst, misschien dat ik dat eens ga proberen bij Ikea hebben ze vast wel van die mega lijsten.
@Smile Wouw wat een goed idee! Helaas hier niemand in de buurt die dat kan! Hoe hoog is de pop eigenlijk?
mijn moeder heeft hem aangedaan bij haar tweede huwelijk ! vond ik helemaal leuk want tot die tijd had mijn jurk alleen maar in de kast gehangen....
Hij hangt in de zak op zolder. Heb hem op marktplaats gehad maar voor 50 euro gaat hij niet weg. Dan hangt hij hier maar gewoon. Leuk voor mijn dochter later Sommige mensen laten er een doopjurk van maken. Maar goed ik had een halterjurk en veel tule dus dat ging niet.
Shit nu heb ik hem niet met andere achyergrond gezien! Met die zwarte achtergrond kwam zij een beetje over als Chuckie's bride
de mijne hangt nog aan de deur van de logeerkamer. Heb hem op marktplaats gehad maar er was maar een bod van 35 euro, dit vind ik te weinig. Dus hij hangt hier nog. Wil denk ik straks als hemeltje hebben. Moet alleen even zien wie dan zou kunnen hihi.
Hier hangt hij ook in de kast, en gaat nu binnenkort op zolder hangen in een zak. Bewaar hem wel, leuk voor mijn dochter om eens in te spelen. Deed ik vroeger ook met mijn moeders trouwjurk.
Hahaha, zegt me niks, dus even opgezocht. Komisch. In het echt lijkt de pop daar gelukkig niet op. Al blijft het natuurlijk wel een poppengezicht
Ik heb m ook even op marktplaats gehad, maar dat lukt niet echt. Ik zit eraan te denken om hem aan een goed doel of zo te geven, als ik er toch niets meer voor krijg, dan liever dat iemand anders er een fantastische dag in heeft dan dat ie hangt te verrotten op zolder. Ik hou echt helemaal niet van bewaren, alles wat ik niet gebruik moet weg. Iemand een leuk idee voor waar een jurk naartoe zou kunnen?
mijne hangt op zolder mag verkocht maar niet voor 50 euro was nieuw 1400 en op mp krijg je er niks voor dus dan maar hangend op zolder
Ik heb 'm gestoomd hangen in mijn inloopkast, en met een gekleurde omslagdoek dient mijn (creme) trouwjurk in lang haltermodel ook als avondjurk. Ik pas er namelijk weer gemakkelijk in . Dat heeft even geduurd na de enorme schade van een extreem grote tweeling voldragen te hebben
Een hoop dames die hun jurk op een paspop hebben zeg. Ik zou me geloof ik de tandjes schrikken als ik 's nachts dat ding tegen zou komen met mijn slaapdronken kop Soort Disney's Haunted Mansion effect, haha!
Hoi mijn moeder had Van het bovenstukje een topje gemaakt voor mij en onderstuk wordt mooi doopjurkje/ pakje voor de kleine (als 3e ivf poging) tenminste aan blijft slaan) en mooie"gordijntjes" voor over het wiegje... Misschien een tip. blijft het op deze manier toch eigen en heeft een emotionele waarde...gr