Hij hangt op de zolder aan het rek met mijn man zn jassen en vesten. We zijn nog niet zo lang geleden getrouwd. Wil hem verkopen maar kreeg er geen bod op en nadat de advertentie verlopen was heb k nooit meer een nieuwe geplaatst. Zonde eigenlijk want het is een 2013 model van ladybird. Zal ik vast wel iemand blij mee kunnen maken denk ik.
800 euro, yikes! Bij Ikea heb je van die grote, diepe lijsten. Ik wil die gaan gebruiken om de eerste kleertjes/schoentjes etc van de kinderen in te doen. Het lijkt mij dat die diep genoeg zijn om je trouwjurk in te doen? En dan idd zo dat het lijfje in het midden is en de rok eromheen uitwaaiert. Als je het gaat doen, ben ik benieuwd naar het resultaat Mijn trouwjurk hangt namelijk ook in een zak aan de kast, zonde! Wegdoen kan ik (nog) niet, maar zo laten versloffen ook niet. Inlijsten is een leuke optie.
Vlinder, oh dan moet ik maar eens langs Ikea gaan. De lijst moet inderdaad wel diep zijn. Ik kreeg vandaag nog een offerte om t te laten doen, 2000 euro!!! Dat is nog duurder dan de jurk zelf hahaha grappenmakers. Maar hun bedoelen denk ik in zo'n grote lijst daar heel je jurk in zit maar dat vind ik lelijk. Bedoel eigenlijk zoiets als hieronder, maar dan met een witte lijst.