Wat hebben jullie nou gedaan?!

Discussie in 'Babynamen' gestart door Siren84, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Zie je nou wel? Ik vind het echt zonde hoor.

2. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Wat naar dat ze zo reageren :(
    Ik vind het een erg leuke naam.
    Niets ouderwets aan!

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind 'm leuk.

Ik heb twee internetvriendinnen waarvan hun dochtertjes Mia en Mila heten, hier was het Misha. Heb er een paar secondes over getwijfeld omdat het zo gekopieerd leek, maar aangezien de naam vanaf m'n 11e in m'n hoofd zat en ik geen andere naam vond waarvan ik dacht JAAAA en het ook eigenlijk te maf is om alleen daarvoor een naam te laten, toch gewoon gedaan. :D

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Onze dochter hebben wij Mia genoemd, die naam had ik al voor ik wist dat we afscheid van haar moesten nemen! Ik vind het een mooie en lieve naam die weinig voor komt, toe nu dan!

5. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    Wat een domme schoonfamilie dan! Ik heet zelf Maria en ben protestants! Is gewoon een mooie naam en ja, zo heette ook de moeder van Jezus. t Haalt juist het "heilige" ervan af om die naam gewoon te gebruiken.

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Mia's 1e doopnaam is Maria...
    En van ons Lizzy Elisabeth :)

7. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik persoonlijk vind de naam Mia echt niks en inderdaad ouderwets. Maar goed, dat is mijn mening, en ik zou dat ook echt voor mezelf houden en niet tegen diegene zeggen. Als jullie het maar mooi vinden, daar gaat het toch om. Lijkt me vreselijk dat je eigen (schoon)ouders de naam niet mooi vinden. Ik maak me er ook wel 'druk' om dat ze de naam van onze dochter niet mooi gaan vinden, maar ja dat is dan jammer dan ;)

Deel Deze Pagina