Veel te veel rommel helaas. Momenteel; Een knuffelbeer voor de baby Tasje met kleertjes Papieren Zak met appels Peren (op de fruitschaal) Klei Kleurpotloden Kookboek Kleurboek
Wij hebben een ronde eettafel en daar staat het liefst niks op. Maar in praktijk natuurlijk de gebruikelijke rommel..
Vaas met bloemen. Soms de fruitschaal, maar de jongste is in staat om een tros bananen en een bak druiven op te eten op 1 dag. Dus meestal staat die op het aanrecht. Fruit eten is gezond en ben blij dat hij er dol op is. Maar wat hij kan wegstouwen op een dag is wat teveel van het goede
Op dit moment ziet het er zo uit (zie foto) maar dat is over een half uurtje weer een pest bende als de Kids komen lunchen Probeer het wel altijd zo opgeruimd mogelijk te houden, troep in huis zorgt bij mij voor onrust in mijn hoofd. Maar het is hier vaak genoeg een troep hoor, er word hier gewoon geleefd in huis
Haha ja onze tafel is ook regelmatig n bende-oppervlak, maar we houden t redelijk netjes.. Bij ons staat er ook altijd stiekem een stapeltje tijdschriften/flyers/ander papier op 1 van de stoelen, zie je niks van als ie aangeschoven is Toch een paar leuke ideeën, bedankt Bos bloemen is natuurlijk altijd mooi, maar ik vind t zo zonde om elke week nieuwe bloemen te moeten kopen. Fruitschaal is wel n idee, al eten we met z'n 2tjes geen enorme hoeveelheden fruit weg..
De eettafel staat hier vol met speelgoed, knutselspul en andere tekeningen-gerelateerde zooi van dochter. Nu moet ik zeggen dat wij niet eten aan de eettafel, dus dit is al een opbouw van enkele weken. We eten aan de salontafel, en daar ligt alleen een eenhoorn van dochter, een papiertje en het doosje van mijn moederdagkadootje op.
Netjes hoor! Dat lukt hier niet, die grote asbak van je zou hier in de kortste keren vol liggen met klein prul!
Hier meestal een verzamelplaats van rommel. Wel staat altijd de fruitschaal op tafel en daarnaast wat onderzetters en een kandelaar in dezelfde kleur als de fruitschaal.
Een fruitmand van de ikea. En soms staat de laptop er ook. Verder geen poespas, want dan moet ik dat steeds weghalen als we de tafel gaan dekken en dat vind ik zo zonde van mijn tijd
Haha het is een houten schaal met schelp erin. Mijn dochter doet er ook wel eens wat in Haha. Eten voor haar baby pop en dan pop in stoel.. ik leer haar wel dat ze het weer moet opruimen als ze klaar is met spelen.
Zo min mogelijk. Als er geknutseld of aan gespeeld is dan moet dat meteen opgeruimd worden als ze ermee klaar zijn. Als decoratie nu een houten windlicht en een schaal cactussen (omdat die zo goed bij mijn persoonlijkheid passen). Dat blauwe ding rechts er naast staat er alleen tijdens werkuren, is een uitklapbox.
Meestal mijn laptop, de fruitschaal, knutselspullen, viltstiften, kleurpotloden, een verdwaalde puzzel, lego etc.