Zooi. Post wat uitgezocht moet worden, mijn tassen slingeren daar vaak rond, zonnebrillen, kinderwas wat naar boven moet enz. Wij zijn niet zo georganiseerd...
Standaard staat de fruitschaal erop en een stapeltje placemats ernaast. Verder is het tussendoor een tijdelijke dumpplek voor zooi om vervolgens op te ruimen. Ik heb er geen decoratie ofzo op staan.
Vaak troep. Op dit moment: Bak wasknijpers, pakje schoonmaakdoekjes, een haarfohn(?), een kaars, pakje watjes.
Whaha! Precies dit. Streven is niets, ik hou van lege oppervlakken, maar de kinderen denken daar anders over.
De lantaarn en cactus zijn vaste items. De bos bloemen was voor moederdag. Bekijk bijlage 572076 De andere kant van de tafel is niet fotowaardig meestal
Ik ben blij om te lezen dat het bij veel meiden ook hetzelfde is hè Gewoon rommel en speelgoed en ontbijtspullen Ook een computer, luiertas, fotolijst, vesten, zonnebril.... Maar het liefst helemaal niks
Een cactus. Maar de tafel staat er pas 2 weken, als je het me over een paar maanden vraagt waarschijnlijk een stuk meer zooi
Precies. Mijn streven is ook altijd 'niks'. Maar in de praktijk slingert er vanalles en nog wat. Voor het eten ruimt iemand de tafel op (1 vd kinderen).
Zooi , speelgoed, kleur spullen , Lego, lege bekers etc.. Als ie opgeruimd is staan er 2 ijzeren potten in oud roze en groen en een pot met kleurtjes.