Ik heb vandaag echt een fantastische deken van mijn moeder gekregen! echt ontzettend leuk! Nu ga ik aan de slag om leuke lakentjes te maken! Ik heb er helemaal zin in!
De earosleep werkt niet als je een hydrofiel luier onder het hoofd doet Hier - matras - molton (eigenlijk niet nodig maargoed ik had het al in huis) - aerosleep - aerosleep hoeslaken - baby - laken - deken
* Molton * Hoeslaken * Slaapzak (puckababy) Toen ze net geboren was sliep ze in haar babynomade en dan onder een lakentje en dekentje. Vervolgens een tijdje ingebakerd gelegen, maar kon toen ook al onder haar deken komen. Dus over de inbakerzak een slaapzakje gedaan. Nu ligt ze in haar Puckababg. Een 4 seizoenen slaapzak. Sinds dat ze haar bedje door woelt, ook de hydrofiel eruit gehaald. Deze kan eventueel om het nekje gaan zitten. Als je hem gebruikt als tutdoek, even een paar knopen erin leggen.
Hmm.. ik lees nergens meer een molton-zeiltje.. In een ander topic ook gelezen dat dat niet veilig is? Maar waarom staat het dan op volgens mij alle uitzet-lijstjes, ook die van de kraamzorg?? En die ik dus al gekocht had hebben geen plastic, het lijkt gewoon een wat steviger ding dan de molton. Kan iemand mij vertellen hoe dit nou zit? Tnx!