hoi afgelopen dinsdag ben ik opgenomen geweest omdat ik haas of helemaal niet slaap en kreeg toen een slaapmiddel in me been... heeft helaas niet geholpen.. maar sins dat nachtje ziekenhuis heb ik hele erge honger.... ken echt de hele dag eten en is geen lekkere honger maar echt honger wil ook echt warme maaltijden... maar vandaag pfff krijg niks binnen,vanmorgen nog wel broodje gegeten maar daarna... elke keer als ik nu eten in me mond doe kan ik het op een of ander manier niet kauwen en slikken en heb ook geen honger eigelijk... en keel ontsteking heb ik niet want kan gewoon warm en kouden dranken drinken want drinken doe ik nog wel gewoon... wat kan dit zijn help me want ik maak me echt zorgen.... om wel wat vitamine enzo binnen te krijgen drink ik nu fruit 2 day heeft me moeder ff snel gehaald bij de pomp.... dinsdag moet ik trouwens na de verloskundige toe en ik ben ook echt op met me zwangerschap en slik ijzer pillen misschien handig om te weten namelijk... Voel me echt een wrak dat alleen maar in bed of op de bank zit...
is je slikreflux weg? Ik heb dat namelijk ook gehad... van het een op andere moment inderdaad niet meer kunnen kauwen en slikken... Bij mij heeft het maanden aangehouden maar zolang je zorg dat je voldoende vitamines binnen krijgt is het geen probleem. Ik kreeg wel op een gegeven moment bvloeibaar weg en heb toen bijvoeding (vloeibaar) bij dokter gekregen met alles erop en eraan... dat gewoobn in de plaats van hele maaltijden. Dus mocht het zover komen kun je altijd dat doen maar ik hoop utieraard voor jou dat het al veel sneller over is!
ik heb net me avond maal 4 hapjes op voor de rest vna de dag nog niks gegeten... en me avond eten had ik ook al helemaal in een blender gedaan zodat ik het alleen maar door hoefte te slikken maar jha na 4 kleine hapjes hoefde ik al niet meer en werd ik weer kei misselijk... heb net ook al overgegeven en moet zodrek denk ik weer wat ik in de blander gedaan had was 1 aardappel en appelmoes en klein stukje vlees en kon het gewoon doorslikken zofijn en zacht had ik het gemaak maar jha als ik zodrek weer moet overgeven ga ik ff bellen dus w8 nog ff af
pff wat een elende zeg hoop voor je dat je snel bevalt dan want volgens mij zou het kunnen dat de bevalling eraan komt maar pin me er niet op vast. Een vriendin heeft het namelijk ook gehad en die heeft de dag voor de bevalling niets meer kunnen eten alleen drinken de dag erna beviel ze en 2dagen daarna kon ze weer gewoon eten en drinken wat ze wilde. Sterkte hoop dat het voor jou ook zo geld.
Wat vervelend zeg! Hoop dat je je snel beter voelt. Wat ik overigens laatst ergens hoorde of las is dat als je bevalling voor de deur staat je ook geen trek meer hebt in eten en meestal ook je darmen geleegd worden, zodat je ' schoon en leeg' aan de bevalling kan beginnen?!?! Weet niet of het waar is hoor. Hoop voor je dat dat het is!
nou hopen dat dat zo is want krijg echt geen hap door me keel en heb nu ook geen honger meer... morgen of jha eigelijk straks moet ik na de verlos kijken wat zei zeg... ben benieuwd hoop dat jullie gelijk hebben dat de bevalling eraan komt ken niet wachten om onze kindje vast te kunnen houden...