Wat hebben jullie 's nachts aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Papallona, 10 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    De eerste dagen dat het kouder werd, in september of oktober, hield de 'kou' me wakker en droeg ik een paar nachten een t-shirt of hemdje + onderbroek + pyjamabroek en soms zelfs nog sokken (ik vind sokken overigens heerlijk knus voelen in bed, haha). Maar inmiddels draag ik weer gewoon alleen een onderbroek, soms met shirt of hemdje. Ik moest blijkbaar even wennen. Als het straks nog weer kouder wordt draag ik misschien wel weer een pyjamabroek (en sokken).
    Geen raam open hier, trouwens, alleen als het warm weer is overdag en het 's nachts afkoelt.

Ik zie veel warme mannen voorbij komen, haha. Bij ons ben ik het kacheltje van ons tweeën :D Ik gloei als je een dekentje over me heen gooit, heerlijk. Vriend slaapt trouwens standaard in boxer en t-shirt.

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.290
    11.044
    113
    Meestal alleen ondergoed, als het kouder is een t-shirt van manlief.
    Sokken in bed vind ik echt niet lekker.
    Als ik er s nachts uit moet ga ik meestal gewoon zo, als het koud is trek ik een vestje van een huispak aan of wat snel voorhanden is.

3. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.647
    1.252
    113
    randstad
    Onderbroek en pyjama shirt met korte mouwen. Naar de wc loop ik gewoon zo en dan is het bed weer heerlijk warm. Slapen altijd met raam open en het hele jaar onder een dun zomerdekbed anders vind ik het veel te heet

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.823
    4.057
    113
    Een joggingbroek en t shirt. Als ik het koud heb kan ik echt niet slapen.

5. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Onderbroek met een hempje en soms een wijdvallend shirt erop maar meer niet..
    zomers vaak alleen onderbroek.
    Ligt hier nog wel gewoon het zomerdekbed erop. Matrassen wel omgedraaid op winter kant.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ondergoed, oud t shirt van mijn man (zitten zo lekker) , sokken en soms een pyjamabroek.

7. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ik slaap altijd naakt. Wel heb ik sinds 2 dagen 2 dekens op bed 😊

8. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ik loop dan idd even snel heen. Ik ga me echt niet helemaal aankleden 😂 En weer terug in bed heb ik het zo weer lekker warm 😊

9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.309
    23.458
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    String en hempie. Soms begin ik wel met pyamabroek en dan lange mouwen en sokken, maar zo gauw ik opgewarmd ben, gaat alles uit. Ik vind het totaal niet lekker liggen al die dingen aan. Vind dat met draaien ook irritant. Als ik eruit moet voor de kleine trek ik alleen even sokken aan.

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nu in de winter slaap ik in een kort broekje en bijpassende top. Slaap wel alweer onder m'n winterdekbed en binnenkort weer met elektrische deken.

11. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.205
    510
    113
    Hemd, onderbroek en sokken. Als ik tussendoor wakker word, gaan de sokken weer uit. Mijn man is echt een kacheltje, dus heb het zelden koud in bed.

12. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.922
    5.179
    113
    Nu in een string/boxer en een t-shirtje. Als het kouder wordt, komt daar nog een joggingsbroek bij.

13. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Haha. Ik ben een eskimo. Een lange pyjama, sokken en een badjas. Anders echt zo koud. Ook wel heel koud huis hoor. In de zomer een zomerpyjama met kort broekje en een hemdje.

14. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Zomers een hemdje, nu een T-shirt. Kachel uit en raam open op de slaapkamer, bij het naar bed gaan is dat even heel koud, maar anders worden we beide snachts zwetend wakker.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ehm niks.
    Dik donzen dekbed en een warme man 👍🏻

16. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ik start de laatste week met een tshirr, pyjama broek, oversize trui van man en sokken.
    Zo duik ik t bed in want ik heb het altijd zo koud!!
    Maar standaard wordt ik smorgens wakker met alleen nog mijn ondergoed aan.
    Het duurt altijd even voirdat ik opgewarmd ben

17. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Hemd onderbroek, pyama met lange broek en lange mouwen en soms sokken. Als het echt koud wordt dan nog een kruik bij het voeteneind.
    Hier nooit verwarming aan op de slaapkamer en het is er dan een graad of 15/16. Ik kan niet slapen in een warme kamer.

18. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik slaap in onderbroek en shirt. Een broek aan vind ik erg vervelend en blote borsten vind ik niet fijn slapen.

19. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.492
    2.602
    113
    Vrouw
    Friesland
    Alleen ondergoed, en het raam open. Maar wij hebben het beiden eigenlijk nooit koud!

20. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Niks. En lekker 't raam open. :D

Deel Deze Pagina