nou waar ik de laatste tijd zo'n last van heb zijn mijn boven benen maar dan helemaal in mijn lies zeg maar . Ik weet even niet hoe ik het beter moet uit leggen. Maar hoort dit ook onder banden pijn? Of wat zou het ander kunnen zijn?
Ik denk eerder je bekken en daar heb ik ook wel last van gehad, wat bij mij wat hielp was niet meer met benen dicht te zitten en te liggen. Gewoon wat meer gespreid als een bouwvakker Als je er erge last van hebt zou je naar een mensendieck of fysio kunnen vragen. Bandenpijn zit naar mijn idee toch echt wel wat hoger? Maar misschien heeft iemand anders andere ervaringen daarmee...
De banden die rond je baarmoeder liggen, hechten helemaal onderaan vast, in je grote schaamlippen. Ik heb ook van die rottige pijn nu, heel diep in m'n liezen. Vooral als ik even heb stilgezeten en ik sta dan plitseling op... aah! dan voel ik me echt net een bejaarde, van die opstartproblemen! Het wordt bij mij ietsje minder met warmte, dus een warm badje en een pittenzak. En idd als een bouwvakker gaan zitten! Hoewel ik dat uit esthetische overwegingen maar niet doe op m'n werk... Liefs Monique