We hebben onze ringen in Marokko gekocht. Die van mij was 120 euro, die van mn man 80 euro. Beiden goud, bij mij met een steentje erop.
Bij Rooijakkers gekocht?? Wij hebben onze ringen ook daar gekocht en geen problemen mee eigenlijk.. Is inmiddels al weer wel vier jaar geleden en we hebben toen 500 euro betaald. Ze zijn wit met een randje roodgoud en in mijn ring zitten drie steentjes..
900 euro, en dat was een aanbieding waarbij we van dat bepaalde merk de goedkoopste ring (die van mijn man dus) gratis kregen. Mijn ring is best duur als ik het zo zie, maar het was de enige die ik mooi vond en bij ons vond passen. We houden niet van goud, het is witgoud dat er praktisch uitziet als titanium, met een iets warmere gloed. Mat en mijne is onderbroken en heeft een diamantje (heel klein en heel fijn geslepen) als brug. Bij die prijs zat wel een service die ik goed kon gebruiken. Ik was 17 wk zwanger toen we trouwen en had die zwangerschap dikkere vingers. Na de bevalling viel de ring steeds van mijn vingers Ze hebben hem niet verkleind omdat dat niet mooi zou worden, maar een nieuwe voor me gemaakt in een kleinere maat. En daar heb ik niks voor betaald.
hier ook. ik was 9maanden zwanger toen we gingen trouwen en had mega dikke vingers (juni met hittegolf) kon m daarna nog aanpassen als ik wilde maar was gelukkig niet nodig
Wij hebben oud goud ingeleverd op onze ringen en hebben 3 euro bij moeten betalen. We hebben ringen met 3 kleuren goud en ikzeld heb er een steentje bij in
wij hebben 690,- betaald en dit zijn ze. ik wil je 1 tip mee geven. Italo Design Heerlen. Bekijk bijlage 214147
onze ringen waren compleet met graveren 150,- euro gewoon simpelle zilvere ringen bij hem hellemaal mat en bij mijn zit er een steentje in
Tegen de duizend euro. Het zijn ook ringen die er mogen zijn. Vrij dik en goud en rood goud gecombineerd met een steentje. Vind ze nog steeds prachtig, dus het geld echt wel waard. Tip: kijk rond, wacht dan een tijdje en kijk nog eens rond. Wij kwamen de tweede keer op totaal andere ringen uit en ben nog steeds blij dat we onze eerst keus niet hebben genomen
Wij zaten in een ietsjepietse duurdere categorie... oftewel de prijs is hier nog niet geëvenaard... Onze ringen waren samen 2200,- maar de mijne was ook erg prijzig... de ring van manlief was ongeveer 800, de mijne de rest... Maar ze zijn wel heel mooi van christian bauer