Onze ringen waren 3000,-. 900,- voor de ring van mijn man, de overige euro's zijn aan mijn ring besteed....
Hier 75 ze zijn zilver en eigenlijk vriendschapsringen. We zijn getrouwd toen ik 7 maanden zwanger was. Dus het idee was om eerst de zilveren ringen te gebruiken en tegen de tijd dat mijn vingers weer op normale dikte zouden zijn we echte trouwringen zouden kopen. Nu 4,5 jaar later hebben nog steeds de oude ringen het gaat mij meer om de gedachte erachter dan de prijs
Hier 300 euro, 18 karaats goud en simpele ringen. Kregen korting omdat het ringen waren die van het jaar ervoor waren
De goudprijs ligt inmiddels behoorlijk hoog. Wij hebben vorige maand onze ringen gekocht en hebben 1100 euro betaald voor onze ringen. Zijn simpele witgouden ringen, wel vrij zwaar. Die van mij is 4 mm en van vriend 5 mm breed. Zoiets: http://www.ichoose.nu/contents/media/i%20164%20tekst.jpg Dus hele klassieke ringen alleen dan in witgoud. Als onze kleine geboren is wil ik er bij mij een steentje in laten zetten.
ik weet niet wanneer jullie gaan trouwen maar vaak zo tegen het voorjaar hebben de meeste juweliers wel acties met de mannenring gratis. zo hebben wij 1500 euro voor mijn ring betaald en die van mijn man was anders 1000 euro. wel hebben we comfort ringen en ik heb er een brilliantje princess geslepen in maar voor de rest geen poespas.
25 euro het zijn de trouwringen van mijn (helaas overleden) opa en oma. die zijn voor ons vermaakt en opgepoetst.
Onze ringen kosten samen rond de 1800 euro... Maar we kregen de herenring gratis en hebben al ons oude goud ingeleverd, waardoor we uiteindelijk zelfs geld toekregen! Anders hadden we ook nooit zulke dure ringen uitgekozen denk... Ze zijn trouwens witgoud met geelgoud en ik heb er een briljantje in.
Daar hadden wij ook onze ringen van en we waren 300,- kwijt want in mijn ring zaten 5 (miniscule) diamantjes Mooie ringen voor niet te veel geld
Ik geloof iets van 800 euro, gemaakt door de goudsmit. Goud, glad en rond (rete simpel dus), maar wel dat beide ringen in elkaar passen (dus als je de mijne in de ring van die van mijn man legt, dan sluit dat precies aan). Mijn steen zit in mijn verlovingsring, een solitair diamant 0,5 krt in Curacao gekocht, was namelijk tig keer goedkoper
Wij hebben in 2007 1250 euro betaald voor onze ringen. Mijn man heeft een gladde brede gouden ring van 7 of 8 mm breed en ik heb dezelfde alleen 1 slag minder breed met 3 briljantjes erin.
Wij hebben behoorlijk eenvoudige ringen. Gekocht in 2006, waren toen 350 euro voor 2 (mannenring gratis). geen steentje erin, geelgoud en witgoud in de binnenring. Onze echte droomringen die kwamen toen ook rond de 1500 euro uit, hadden we gewoonweg geen geld voor (en ook niet voor over als we het wel hadden gehad)
Wij hebben onze ringen laten maken, en waren 1200 euro kwijt. Ik heb er 1 diamantje in. We hebben het dan trouwens over 2009.